Nya GoPro HD 2

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Vad är bästa batterilösningen? Ska jag ta med mig en packe laddade extrabatterier eller vad är det som gäller? Lackar på att bara kunna filma 1,5h.

eXoticSimpa

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2012
Hoj
KTM 660 SMC -04
Vad är bästa batterilösningen? Ska jag ta med mig en packe laddade extrabatterier eller vad är det som gäller? Lackar på att bara kunna filma 1,5h.

Jag har visserligen en Hero 3, men jag köpte två billiga batterikopior från dx.com. Jag har inte hunnit använda något av batterierna från fulladdning till urtömning. Men enligt recensionerna ska den hålla ungefär en halvtimme kortare än originalbatteriet.
Originalbatteriet håller strax över två timmar, då borde båda kopiorna ge ungefär 3 timmar, tillsammans med originalet får jag 5 timmars inspelning. Helt okej för 60 spänn eller vad det kostade, hade flyt och prickade in en rea. :D

Gopros egna batteri kostar väl 300 eller något om jag inte minns fel.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag har visserligen en Hero 3, men jag köpte två billiga batterikopior från dx.com. Jag har inte hunnit använda något av batterierna från fulladdning till urtömning. Men enligt recensionerna ska den hålla ungefär en halvtimme kortare än originalbatteriet.
Originalbatteriet håller strax över två timmar, då borde båda kopiorna ge ungefär 3 timmar, tillsammans med originalet får jag 5 timmars inspelning. Helt okej för 60 spänn eller vad det kostade, hade flyt och prickade in en rea. :D

Gopros egna batteri kostar väl 300 eller något om jag inte minns fel.

Det låter ju iaf som en prisvärd lösning. Tack!

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Kan finnas ett alternativ i luren som "undviker ostabila nät"
Kolla inställningar för wifi och bocka ur den i så fall

Hehe, du var inne på helt rätt spår. =) Den nya BacPacen kom idag, men med samma symptom. Så jag gav mig fan på att rota på djupet i telefonen. Det fanns en inställning som gjorde ungefär så som du sade, men den hette något annat. =) Så nu sitter jag här med två bacpacs som funkar alldeles ypperligt. =)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...