asb
Sporthojsnörd
Beställt en black inkl 32g klass 10 kort från England. 3900:- leverans 2-3 dagar.
länk till england?
så synd polaren är i usa nu, men jag har inga cash.
annars hade han kanske kunnat ta hem en.. moms o tullfritt.
beställt en black inkl 32g klass 10 kort från england. 3900:- leverans 2-3 dagar.
beställt en black inkl 32g klass 10 kort från england. 3900:- leverans 2-3 dagar.
Fint, nu kommer vi få se tusen likadana filmer från bulten i slow motion...
edit: och kö-körning i GBG...
Sony kameran verkar vara intressant för att den är nog lättare att fästa på en hjälm när jag ska dyka grotta, typ som man fäster en lampa. Streamlinad...men frågan är hur den fixar kasst ljus och framförallt UV. Extern skärm är najs att ha, när man ställer in. Dessutom är det fint med fjärr och app tycker jag för andra typer av applikationer hi hi...Kanske tar jag och tjöper båda ? Gör man det utomlands landar de på samma pris som en GP Black i Sverige
Micke™;5665232 skrev:kollade senast för nån dag sedan, och med aktuell kurs skulle den kosta 2600 exkl frakt, inkl frakt 2900 nånting. men sen åker man väl på sedvanlig tull o moms o annat skit... så frågan är om man kanske ska vänta tills den kommer till vårt avlånga land och handlarna börjar sälja den för 3500-4000:- eller nåt. 120 fps öppnar ju en hel del möjligheter till rolig redigering.
Jag är förundrad över att GoPro lyckats hänga sig kvar på marknaden i konkurrens med de "stora" (Sony, Samsung mfl). Visst är det helt ok grejjer, men de är HUTLÖST dyra om man ser till vad man får. Därtill tillkommer alla tillbehör. Märkligt att ingen kines kopierat rubbet än. Det är bara plast rakt igenom.
Men visst, de kan sin marknadsföring, GoPro
(Allt går att sälja med mördande reklam, kom och köp konserverad gröt....)
Snubben i videon sa ju iaf att den skulle ha någon funktion just för att få bra bildkvalitet även i kasst ljus, bara o jaga runt efter tester?
Lite dykning iaf:
Rätt så faktiskt...
Men ja, du verkar ju vara Sporthojs stålman, snabba bilar, snöskoter, mängder med motorcyklar, en ung tjej som du gärna postar en bild på haha..
En förebild kanske vissa skulle vilja uttrycka sig
Jag har då aldrig varit under 4 meters djup tror jag och det lyckades jag dyka ner till utan utrustning.
Får man fråga vad du jobbar med att du har råd och tid för alla nöjen?
mvh
Ha ha..finns nog rätt många som har ett antal roliga hobbys här, det vet jag...samt kanske oblyga flickvänner - det tror jag .
Jag jobbar i IT branschen, men det handlar nog inte så mycket om att HA "råd" och "tid" utan om vad man prioriterar och vad man har för livsåskådning. Jag vet folk som säger "jag har inte råd med" eller "jag kan inte sticka till" hit eller dit för lite roligare dykning eller klämma skoter i tid och otid...sen börjar de snacka om vad det kostade att fixa ett nytt kök i villan, tillbyggnaden på lantstället, eller att de ska med ungarna och frugan på semester till Maldiver i 2 v...och va fan kostar det i form av tid och pengar ? Med flickvänner förhåller det sig likadant...jag hör polare oja sig med jämna mellanrum, blänga på yngre brudar ute på stan och sen sucka och gå hem...Vissa av de tjänar 7 siffrigt och kör VERKLIGEN snabba bilar och inte en konservburk som jag...ändå är de inte fria verkar ofta uttråkade. Go figure ?
Det handlar om attityd och livssyn snarare än om pengar !
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|