Axxexs
Ordinary man doing extraordinary things
- Gick med
- 11 Dec 2003
- Hoj
- Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Style Martin säljs av maxat-racing i Sverige. www.maxat-racing.com
Mycket intressant läsning, dock avskräcker priset en hel del.Zee skrev:Denna tråden är läsvärd om du vill veta mer om vad rejsputtarna tycker om stövlar (spec. daytona) = LÄNK
Mr Helmut skrev:tycker puma stövlarna ser ut som snowboard boots
FireSalle skrev:Antar att du inte åker bräda? De kängor som jag förknippar med snowboard brukar vara låga och knubbiga och med snörning. Ser inte likheten. Men om du känner till ett par snowboardkängor med Puma-designen så är jag intresserad.
Hm nästan så de är "för" billiga för att kännas rätt. jag skulle tex inte ge 1300 för ett par alpinestars, hellre 2-3k o veta att man får det bästa...FireSalle skrev:Fått svar ifrån Puma A/S i Danmark angående Puma-stöveln. PumaCPH (konceptbutik) kommer att sälja stöveln i butiken 1206 (nära Ströget) för 1300 danska. Är det sant så är det billigt.
VA! alltså en mc stövel gjord för gå-på-stan-bruk?FireSalle skrev:Så var det också - tyvärr. För 1300 kronor får man ett par Puma mode-skor inspirerade av motorcykelstövlar... De "riktiga" mc-stövlarna verkar inte säljas i Skandinavien eller av Puma-online. Rariteter om man skulle lyckas få tag på ett par alltså.
morecore skrev:VA! alltså en mc stövel gjord för gå-på-stan-bruk?
Inte gjord för hojkörning eller vad?
FireSalle skrev:RiDE var vänliga, de skickar ett ex. till mig. Återkommer när jag fått det och det passerat scannern.
Vad kostar ett par GP Sonic i svart/silver strlk 44 då?Doc® skrev:Jag säljer också Stylmartin och får hem en sändning GP Sonic och Supermoto stövlar m.m omkring v 9.
Mvh Jonas
v-man-racing.se
Zee skrev:
FireSalle skrev:Vad kostar ett par GP Sonic i svart/silver strlk 44 då?
7an skrev:2300:- Bilder och priser finns på http://www.v-man-racing.se/style_racing.htm
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|