Sugen på ett par vita alpinestars smx, men har min Sidi vertebra2 till Puma-stövlarn kommer ut, jag gillade dem!FireSalle skrev:Nice! Redan beställda, skicka dem innan säsongstarten nu bara![]()
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Snart vår, hoppas din utrustning blir fulländad!
Sugen på ett par vita alpinestars smx, men har min Sidi vertebra2 till Puma-stövlarn kommer ut, jag gillade dem!FireSalle skrev:Nice! Redan beställda, skicka dem innan säsongstarten nu bara![]()
Gillade också Puma-skon, men ingen verkar veta om, när eller var den ska säljas.morecore skrev:Sugen på ett par vita alpinestars smx, men har min Sidi vertebra2 till Puma-stövlarn kommer ut, jag gillade dem!![]()
Snart vår, hoppas din utrustning blir fulländad!
FireSalle skrev:Nice! Redan beställda, skicka dem innan säsongstarten nu bara![]()
Helgon26 skrev:2072359Jag snackade med en kompis idag som jobbar på Pumas huvudkotor i HBG och han skulle kolla vilka färger som fanns på stövlen samt vad den kostar.. dom kan ju beställa det mesta även om det inte säljs i sverige![]()
Mer info kommer imorgon, jag ska höra med honom om det är möjligt att beställa flera par om någon mer är intresserad???
[- sNaIjK -] skrev:2072515Märkligt.. har snackat med några arbetskamrater på puma eftersom jag själv jobbar där & det var tydligen en concept stövel som inte var helt klar för marknaden än, om den ens blir släppt. Går säkert att få tag på prover av stöveln för det tillverkas det alltid av, men det efterforskade jag förvisso inte kring. I vår/sommar katalogen fanns det ett par mc-stövlar som tyvärr såg ut som värsta custom stuket.
Helgon26 skrev:2073098Ok, hoppas du har fel... men men jag vet mer ikväll.
Helgon26 skrev:2076123Ja det ska gå att få tag på dom men han håller på att kolla var man ska beställa dom ifrån....... dom kunde tydligen inte ta hem dom utan jag får beställa från ett annat ställe... mer info kommer kanske idag
FireSalle skrev:2099379Nu har jag provkört med mina Stylmartin-stövlar. Ventilationen behövdes inte igår precis....
Stövlarna känns bra när man kör, av hojen är de klart styvare än mina gamla kängor - men det var väntat. Det är ju mer skydd på dessa. Hoppas slippa prova skydden.
Tror att alla hårda skydd sitter på utsidan. Kolfiberknöl över inre ankeln, plast på andra sidan med ett OxtarTCS-liknande lösning för flex.R1 racer skrev:2099408Är där en hårt skyddande innersko för fotleden?
FireSalle skrev:2100047Tror att alla hårda skydd sitter på utsidan. Kolfiberknöl över inre ankeln, plast på andra sidan med ett OxtarTCS-liknande lösning för flex.
Du skulle hållt dig framme igår, var du med RR i Sjöbo? Kunde demonstrerat dem där.
Har gjort några få ggr bara, men brukar se RR lite varstans på onsdagarna. Kör ofta liknande rundor...R1 racer skrev:2100871Kommer fler dagar,inte ställt på än.
Kör du med RR gänget från S-oil i S-torp ?
FireSalle skrev:2101906Har gjort några få ggr bara, men brukar se RR lite varstans på onsdagarna. Kör ofta liknande rundor...
Du satt snett bakom mig på fiket i onsdags, jag hojtar till nästa gång!gamle skrev:2102333Jag är oxå lite intreserad så hoj ta till om vi syns någon stans![]()
Nä de var inge vidare. NÅN, vad han nu heter, i motogp kör ju med Puma stövel, som ser fräsch ut....FireSalle skrev:2237938Tur att jag inte inväntade Puma-stövlarna iaf. De ser inget vidare ut, och dessutom - vart tog alla skydden vägen? Gillar att de iaf. införde varningstexten...
http://onlinestore.puma.de/ProductA...ne=Motorsport&from=2duTB54bejwdN9hw9UPGhe-142
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |