[PlastRaket]
född kaxi(g) - som finska tvillingar
:corn
*lyfter*
*lyfter*
Gulleplutt skrev:vi har bara en hjälm.
sööök på fist woman, inlägg...Grrrooov skrev:Vem är nu det?
Funatic skrev:8-växlade automatlådan växlar mjukt och fint
Grrrooov skrev:Har en fundering på militärens automathojar.
Nån som vet om dom är något rappa? Hur många växlar har dom tros? Något att ha att leka med på vintern kanske?
Hoztic skrev:Undrar om det inte är nån högre makt som griper in och försöker värna om din hälsa? 2v gammalt kort, nästan inte godkänd och försöker slanga med en busa... En vild gissning är att du inte kommer att påverka försäkringspremierna i nån positiv riktning!
Har du frågat pappa hur han brukar göra, han kanske vetGulleplutt skrev:..jag kan inte få upp farsans Hayabusa på bakhjulet...
abstruse skrev:Ironin är död.
Passar alldeles perfekt eftersom jag också är uttråkad. (regn i sthlm)abstruse skrev:Äh, Gulleplutt rockar ju! Mest synd om svars-postarna som inte förstår att detta är dagens flamebait.
Ironin är död.
Jag tror det är Gammel-Micke_med_alla_RRRRR:n som varit uttråkad och reggat nytt konto.
Thundercat skrev:Stendöd
Gulleplutt skrev:Jag har haft körkort i 2 veckor...
om jag får citera uppkörningsgubben "Du e skitdålig men du e godkänd"
jag tror honom för jag kan inte få upp farsans Hayabusa på bakhjulet. det e inget fel på hojen för den går 300 efter mätarn men den går fan inte på bakhjulet. Finns det bakhjulskit man kan köpa eller är det bara jag som suger?
Jag har en kompis som e tjock å det kanske skulle göra susen men vi har bara en hjälm.
Nån som har nått tipps?
Har 4 växlar och nej dom är inte speciellt rappa dock så är dom ganska roliga på vintern med skidor påGrrrooov skrev:Har en fundering på militärens automathojar.
Nån som vet om dom är något rappa? Hur många växlar har dom tros? Något att ha att leka med på vintern kanske?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|