Gulleplutt skrev:Jag har haft körkort i 2 veckor...
om jag får citera uppkörningsgubben "Du e skitdålig men du e godkänd"
jag tror honom för jag kan inte få upp farsans Hayabusa på bakhjulet. det e inget fel på hojen för den går 300 efter mätarn men den går fan inte på bakhjulet. Finns det bakhjulskit man kan köpa eller är det bara jag som suger?
Jag har en kompis som e tjock å det kanske skulle göra susen men vi har bara en hjälm.
Nån som har nått tipps?
Ser du nåt roligare att svara på?sismo skrev:Intelligensen är död. Varför nappar alla idioter på sådana här flamebaits?
Ja.Silwer skrev:Ser du nåt roligare att svara på?
jojo, men lite kul var det.sismo skrev:Ja.
Men f.ö. så syftar jag främst på de stollar som tror seriöst på det de läser.
bivven skrev:Eftersom folk tydligen glömt att nämna det! gasrullen vrids med fördel mot dig själv, om du sitter på hojen. Du kan även undersöka det hela när du står på höger sida om hojen, då vrids rullen bäst åt VÄNSTER
Grrrooov skrev:Har en fundering på militärens automathojar.
Nån som vet om dom är något rappa? Hur många växlar har dom tros? Något att ha att leka med på vintern kanske?
Gulleplutt skrev:Jag har haft körkort i 2 veckor...
om jag får citera uppkörningsgubben "Du e skitdålig men du e godkänd"
jag tror honom för jag kan inte få upp farsans Hayabusa på bakhjulet. det e inget fel på hojen för den går 300 efter mätarn men den går fan inte på bakhjulet. Finns det bakhjulskit man kan köpa eller är det bara jag som suger?
Jag har en kompis som e tjock å det kanske skulle göra susen men vi har bara en hjälm.
Nån som har nått tipps?
UrbanTiger skrev:Glöm inte fotobevis
sismo skrev:Varför nappar alla på sådana här flamebaits?
sismo skrev:Intelligensen är död. Varför nappar alla idioter på sådana här flamebaits?
motardnisse skrev:Varför inte ta bort hela tråden!!!!!!!!!!
sismo skrev:Intelligensen är död. Varför nappar alla idioter på sådana här flamebaits?
Jag tycker det känns "mjukare" och skonsammare för lådan att INTE använda kopplingen. Man har bara lite tryck på växelföraren och när du slår av gasen för att balansera hoppar växeln i.SvartR1a skrev:Lånar gärna tråden lite snabbt för en fråga om bakhjulsåkning. Jag brukar ta mig upp på 2an och kan stanna där ganska länge men är lite orolkg för att banka in 3an har hört allt för många historier om hur man skrotar växlings gafflarna, Ni som bakhjulsväxlar kopplar ni eller slår ni bara av på gasen och växlar
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |