Det finns några paranoida ideér här om mig som att jag är ett s.k. "troll" och bara gillar Suzuki. De härstammar alltså från någon person som är betydligt yngre än ni är, tänk på det när ni hakar på det spåret.
De härstammar inte från någon, jag har fått den uppfattningen själv.
Det sätt du har skrivit dina inlägg på, de trådar du har startat mm har gett mig intrycket att du var någon som bara ville röra om lite på forumet. Om det inte är så ber jag om ursäkt.
Dock kan man tycka att du kanske bör skaffa dig lite mer erfarenhet innan du börjar komma med tips på hur man ska köra eller kommer med råd om hur man ska hantera en 1000cc hoj.
Kör lungt och bra så att du får lära dig hojjen bättre och sen kan du börja komma med tips till andra.
"Man behöver inte gå några extra kurser och man behöver inte vara någon "expert" för att hantera en Suzuki GSX-R 1000 sporthoj." Beror ju lite på vad du menar med att hantera en hoj, att lyckas ta sig fram på hojjen är en sak men tog du kortet för 5 år sen och knappt har kört hoj sen dess så är jag lite tveksam till att du kan "hantera" din hoj, skulle faktist rekomendera dig att gå just en vidareutbildning. Ja man kan absolut köpa en sporthoj som första hoj men tro inte du lär dig något vettigt genom att läsa varningstexterna i instruktionsboken.