Socrates skrev:
Uppskrivningen gick som smort...visserligen en massa fel, men dock godkänd
grattis!!
Socrates skrev:
Uppskrivningen gick som smort...visserligen en massa fel, men dock godkänd
OlleR skrev:Vad jag menade var att sittställningen på CBRen är nog ungefär lika jobbig som vinden på Z1000
Voorhees skrev:Socrates...jag måste parkera min hoj så långt bort för att inte skrämma hästarna ur de andra hojarna på parkeringen.
men så lite goda råd...
en cbr600 är nog det bästa valet för dig (det är ju en honda )
men en z1000 håller nog längre då en större motor vinner i längden. du behöver inte byta upp dig direkt och har ett skönt register istället för att varva ihjäl dig hela tiden. avsaknad av kåpa kan ses som en enkel strypning, du kanske får behålla lappen och livet längre.
ps. skit ner dig
Socrates skrev:
Uppskrivningen gick som smort...visserligen en massa fel, men dock godkänd
D-one skrev:Grattis!!
Ang valet av hoj så skulle jag helt klart ha köpt en z750 fast försäkringen går ju på en del. Det var det som stoppade mig
Så jag får köra med min gamla cbr ett tag till.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |