Socrates skrev:
Uppskrivningen gick som smort...visserligen en massa fel, men dock godkänd
grattis!!
Socrates skrev:
Uppskrivningen gick som smort...visserligen en massa fel, men dock godkänd
OlleR skrev:Vad jag menade var att sittställningen på CBRen är nog ungefär lika jobbig som vinden på Z1000
Voorhees skrev:Socrates...jag måste parkera min hoj så långt bort för att inte skrämma hästarna ur de andra hojarna på parkeringen.
men så lite goda råd...
en cbr600 är nog det bästa valet för dig (det är ju en honda )
men en z1000 håller nog längre då en större motor vinner i längden. du behöver inte byta upp dig direkt och har ett skönt register istället för att varva ihjäl dig hela tiden. avsaknad av kåpa kan ses som en enkel strypning, du kanske får behålla lappen och livet längre.
ps. skit ner dig
Socrates skrev:
Uppskrivningen gick som smort...visserligen en massa fel, men dock godkänd
D-one skrev:Grattis!!
Ang valet av hoj så skulle jag helt klart ha köpt en z750 fast försäkringen går ju på en del. Det var det som stoppade mig
Så jag får köra med min gamla cbr ett tag till.
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |