bissmark
Same Shit, different Day...
Socrates skrev:PS. Va snälla alla är på SH
You've seen nothing yet....
Socrates skrev:PS. Va snälla alla är på SH
LeZZe skrev:nej men har den på tröja en polare till mig gjorde den så ja undrar vart du hitta den??
Wiseguy skrev:En enkel tur på 30-40 mil är inget problem på någon av hojarna.
Körde Hamburg-->Sigtuna (112mil) i sträck med tankstopp för något år sedan på hoj.
Skulle lungt kunna göra samma sak med min fighter. Bara man inte försöker att toppa hojen konstant.
Såtillvida du inte försöker göra det i den väderlek som är nu. Det skulle bli lite kallt.
Socrates skrev:Ok, låter bra! Funderar på att slå till på en jag såg på blocket...sugen som få. Att toppa hojen kommer väl inte bli den stora sysslan för mig när jag fått kortet...utan att lära mig behärska den ordentligt. Och givetvis ragga
Ännu än dum fråga kanske, men jag ställer den ändå...funkar en Z1000 som nybörjar hoj? Jo, jag vet att det skiljer på förare och förare...men man kan ju överlag säga att t.ex R1 är inget för en nybörjare...
*Gömmer mig...rädd för påhopp* Be nice!
Experiment 626 skrev:
Voorhees skrev:Socrates... 1000cc är bara för män, erkänn din gossebarnsstatus och köp en honda cb250 med krauserkåpa och håll dig i vägrenen på 41:an när männen drar förbi.
Socrates skrev:Inga andra tips på snygga streetfighters? Kanske någon hoj som har lite lägre försäkringsklass...
Santo skrev:Såg en fabriksbyggd "streefighter"-version av R1 -03 när jag var i Italien i somras. Kommer dock inte ihåg exakt modellbeteckning men den va najs som fan (iof försäkringsklass 7... men va fan... skit i det)
Santo skrev:Såg en fabriksbyggd "streefighter"-version av R1 -03 när jag var i Italien i somras. Kommer dock inte ihåg exakt modellbeteckning men den va najs som fan (iof försäkringsklass 7... men va fan... skit i det)
Vastrix skrev:Fazer? Finns även i en snygg(are) 600cc version
Vad jag menade var att sittställningen på CBRen är nog ungefär lika jobbig som vinden på Z1000Socrates skrev:Det är mer vinddraget än sittställningen jag tänker på. Men vad vet jag...jag håller ju på med koret som sagt va
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|