Nybörjarfråga

Socrates

Guest
OlleR skrev:
Vad jag menade var att sittställningen på CBRen är nog ungefär lika jobbig som vinden på Z1000 ;)


He he, jaha...nu fattar jag :) Fick även det bevisat idag att jag är lite :kocko , klarade uppskrivningen med minsta möjliga marginal (Minst antal rätt för godkänt = 52, mitt resultat = 52) :banana
 

Voorhees

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Kinna
Hoj
mellan två hojar...
Socrates...jag måste parkera min hoj så långt bort för att inte skrämma hästarna ur de andra hojarna på parkeringen.

men så lite goda råd...

en cbr600 är nog det bästa valet för dig (det är ju en honda :7peta )

men en z1000 håller nog längre då en större motor vinner i längden. du behöver inte byta upp dig direkt och har ett skönt register istället för att varva ihjäl dig hela tiden. avsaknad av kåpa kan ses som en enkel strypning, du kanske får behålla lappen och livet längre.

ps. skit ner dig
 

Socrates

Guest
Voorhees skrev:
Socrates...jag måste parkera min hoj så långt bort för att inte skrämma hästarna ur de andra hojarna på parkeringen.

men så lite goda råd...

en cbr600 är nog det bästa valet för dig (det är ju en honda :7peta )

men en z1000 håller nog längre då en större motor vinner i längden. du behöver inte byta upp dig direkt och har ett skönt register istället för att varva ihjäl dig hela tiden. avsaknad av kåpa kan ses som en enkel strypning, du kanske får behålla lappen och livet längre.

ps. skit ner dig


Får väl se var det slutar...kommer nog ändra mig några ggr till, om jag inte köper en väldigt snart :) Jag ska iaf inte göra som en speciell person på jobbet...vår egna lilla "Ghostrider" :rofl

Fortsätt nu och jobba!!!

Och angående det här med att jag ska skita ner mig...jag var på toa nyss så det får vänta :hihi
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Socrates skrev:
:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

Uppskrivningen gick som smort...visserligen en massa fel, men dock godkänd


Grattis!! :tummenupp

Ang valet av hoj så skulle jag helt klart ha köpt en z750 fast försäkringen går ju på en del. Det var det som stoppade mig :huvet
Så jag får köra med min gamla cbr ett tag till.
 

Socrates

Guest
D-one skrev:
Grattis!! :tummenupp

Ang valet av hoj så skulle jag helt klart ha köpt en z750 fast försäkringen går ju på en del. Det var det som stoppade mig :huvet
Så jag får köra med min gamla cbr ett tag till.


Tack! :)

Jag får la bara köpa första bästa...verkar hopplöst att välja modell till förstahojen :( Lika bra att köpa en och ställa in i vardagsrummet och lämna bort nycklarna så man inte kör innan man fått lappen :tungan
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top