ljungen_79
Ny medlem
Emmi skrev:Hej & välkommen eller nåt... men vad gör du här om du precis har köpt en ny glidare?
Kasta inte sten i glashus.
Emmi skrev:Hej & välkommen eller nåt... men vad gör du här om du precis har köpt en ny glidare?
Bettan skrev:Tack! ...eller nåt.
Jag tänkte få kontakt med andra hojintresserade, få tips, råd och delta i diskussioner. Ja, helt enkelt få kontakt med trevliga människor, men man får väl räkna med att en del kan vara sura också.
Emmi skrev:Ahh, sorry om det lät lite fel. Menade inget illa iaf. Bara undrade varför du var här om du kör glidare, intresserad av sporthojar eller nåt?
Rigge skrev:Motard då? Är ju inge sporthoj det heller.
Öhhhhh,rätta mig om jag har fel,men visst finns det väl en SPORT som heter supermotard ?Rigge skrev:Motard då? Är ju inge sporthoj det heller.
Lurch skrev:Jag brukade åka bakpå med Boostmax på hans V-Max och sträcka mig fram och gasa åt honom. Det var en "intressant" övning, speciellt för honom.
Kevorkian skrev:Jag tycker nog att man kan skilja på killar och tjejer här, dvs tjejerna kan få köra va f*n som helst och ändå få regga sig.
Bettan skrev:Hej!
Köpte mig en mc till födelsedagen i december, en gammal dröm som förverkligades till slut. Det är bara det att jag har ju aldrig ens kört moppe. Spännande att se hur det går framöver... Jag har i alla fall läst instruktionsboken från pärm till pärm (vad kan man annars göra denna årstid?) så nu vet jag hur det går till i teorin i alla fall!
Jag har lärt mig starta motorn och bromsa. Vad ska jag börja med sen? Hur brukar man lägga upp det?
Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, så så länge och ha en bra helg!
Madhonda skrev:Mäh.... vaffö då.... vi är väl som vilken sporthojsåkare som helst...oavsett kön. Det är faktiskt skillnad på hoj..och hoj.
//Mad
ljungen_79 skrev:Kasta inte sten i glashus.
RoLLER skrev:Eller glas i stenhus.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |