Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Sjukt billigt ni lever !! galet låg hyra eller ??
Tänkte samma sak, jag pröjsar deras total lite drygt varje månad.
Plus mat..
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
Tänkte samma sak, jag pröjsar deras total lite drygt varje månad.
Plus mat..![]()
(edit: Såg att ni var två tjejer, så biten om sunt förnuft faller ju bort. Men håll er till det andra bara så fixar det sig)
Stämmer in i kören.
Jag tjänar mer än tjejen och kan därför bjuda till lite extra när det gäller nöjen, resor osv.
)
Ja räknar man mat och allt betalar tjejen och jag ca 10.000:- per skalle, iochförsig inkl båt, och bensin till bilen mm..
Den som har mest pengar betalar mest, så gjorde jag med min förrförra flickvän när vi bodde ihop. Jag hade dubbelt som mycket som hon hade efter skatt. Så jag betalade typ allt och hon fick ge 2000 + att vi delade på maten.
Jag gjorde så mest för att tjejer är tjejer och behöver få gå o klippa sig o shoppa lite och gå på ansiktsbehandlingar och sånt skit för att känna sig lyckliga och nöjda. Och det vill väl alla att ens partner ska vara lycklig?
Min partner gör mig lycklig, inte frisörbesök, shopping o dylikt.
Min partner gör mig lycklig, inte frisörbesök, shopping o dylikt.
du vet vad jag var ute efter, sluta dryga dig...
Vissa kan bara inte sluta basunera ut hur supermegabästigast deras pojkvänner är osv osv..
Puss puss
Om man tjänar väldigt olika och har en del gemensamma utgifter kan man göra så här:
Lägg ihop alla utgifter. Räkna ut hur många procent av eran totala inkomst du tjänar. Sen betalar du så många procent av räkningarna och hon betalar sin procent. Så gjorde jag i ett tidigare samboförhållande och det funkade.
Numera har man hus och barn och då blir det skillnad. Inte direkt att man kan spara ihop en miljon eller två. Nu åker hela min lön in på servicekontot. Kläder till barnen köper vi för barnbidraget. När tjejens lön(föräldrapenning) kommer så delar vi på den rakt av. Är man en familj så ska inte den ena leva gott och den andra äta brödsmulor. Blir ju lite annan situation för din del förstås...
Vi delar på de kostnader vi har (Hyra, tv , internet, sophämtning osv.).
Att jag tjänar mer är inte mitt problem.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |