Nybliven singel!!!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Vart ligger Höör? Här i Hufvudstaden finns det så många "hemkört vid beställning över 99:-" att man aldrig behöver laga mat! Dock blir man lite dålig i magen om man äter för mycket Thai.. :zpy Fast då är det bara köra lite Vietnamesiskt några dagar så är det lungt sen :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En av mina också! :tummenupp

Det räcker åt dig också om du är hungrig. :tungan

haha tack, hade du inte bott så jävla långt bort hade jag kommit på direkten!

Vart ligger Höör? Här i Hufvudstaden finns det så många "hemkört vid beställning över 99:-" att man aldrig behöver laga mat! Dock blir man lite dålig i magen om man äter för mycket Thai.. :zpy Fast då är det bara köra lite Vietnamesiskt några dagar så är det lungt sen :tummenupp

Höör ligger mitt i Skåne, långt ifrån allt. Finns nog ingen hemkörning där!

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Maten i sig är väl egentligen inget problem...det är mer det där man ska försöka motivera sig att stå själv i köket. Har en tendens att bli ganska oregelbundna mattider :p

Jag lider också av motivationsbrist i köket, lyckligtvis är jag sjukt förtjust i grillad kyckling.
Har jag gott om tid så gör jag den själv, har jag ont om tid köper jag färdiggrillad

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
haha tack, hade du inte bott så jävla långt bort hade jag kommit på direkten!

Hehe, ja synd det för jag är färgblind och behöver någon som kolla när köttet är klart. :)

Jag lider också av motivationsbrist i köket, lyckligtvis är jag sjukt förtjust i grillad kyckling.
Har jag gott om tid så gör jag den själv, har jag ont om tid köper jag färdiggrillad

Grillad kyckling är väldigt gott! Men min favorit när det gäller kyckling är kycklingfiléer som man fyller med basilika och steker, till det har man klyftpotatis och så gör man en sås med Crème fraîche innehållande vitlök, salt, peppar & basilika. Otroligt enkelt men ack så gott!! :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En potatisgratäng fixad på 25 minuter kallar jag inte god matlagning.
Knappt man hunnit få in skiten i ugnen innan den tiden är över.
Tur att man kan hojta rötjut när man hantverkar i küchen :rötjut
Blir mycke rötjut och lite hantverk :D

haha jo, hatar man att stå i köket så är det visst duktigt! Och jag hatar att stå i köket, alltså blir jag impad! :tungan

"Offe"

Va è där för fel på folk
Gick med
17 May 2007
Hoj
Ducati 749s mono
JA!!! vem hatar inte att stå i köket!! all j*vla disk, nä, snus, redbull och en påse gott&blandat, har man överlevt på förr:tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Koka upp vatten för spagetti, ta en halvburk creamfresh (tomat basilika) trimmla lite bacon och rödlök. stek det, ha i lite grovmalen svartpeppar, samt vitlökpulver. när det är färdig stekt så häll ner creamfreshen och låt dem koka ihop lite. när spagettin är klar så är det bara servera. väldigt enkelt. vill man ha i nått mer i "såsen" kan man strimmla lite biff, fläskfile eller det man gillar. men du ville ha nåt enkelt så jag skrev bara bacon då det är as enkelt och dessutom gott och mätar väl ;) vill du ha lite mer avancerade recept är det bara säga till ;)

Har varken svårt men att ha städat hemma, laga mat eller brottas i sängen men super svårt att hitta en brud som uppfyller dessa saker, o lite mer ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA