Nybliven singel!!!

IronMike

Guest
Detta är skitenkelt, men om du tränar mm så kompletera med whey-80:

Micro-mat:
karins lasagne
lövtunn bit
farmarbiff
ostscnitzel

:tummenupp

etc...

sen kör jag mkt wasa sport knäcke, inget margarin, men massor jarlsberg ost. ngn gång per vecka blir det hemlagad lövbiff & klyftisar... även ngn tonfisksallad..

:yoparty

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
som sagt... fiskpinnar i brödrosten och pulvermos med varmt kranvatten... Slår aldrig fel framför klockan tolvfilmen på tv1000.....

det tyckte jag också, men veganerna jag bunkar med blev så JÄVLA griniga av det... :D

sen kan man ju steka köttbullarna på spisen direkt och spara disk och avnjuta dem i diskhon där man tillagat pulvermos. Vill man ha "pulvermos surprise" skiter man i att skölja ur den först, hahah...

pizza och kebab täcker väl in kostcirkeln helt okej, eller?

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
aa de e sant. inte att förglömma b-vitaminet man får av öl. Jag kanske har brist? bäst att ta sej en tallboy.

ska hem till mor o fan, oj förlåt menar far till julen. dom är jättefinska. då äter man bara kött och potatis. pickles, inlagd rödbeta och ketchup är en grönsak liksom. jag försöker introducera en lite mer eklektisk diet och visst, faarsan har fått smak för "suttchi eller vad det där japanska hette". utan morsan hade han svultit ihjäl, lite som trådskaparen hära.

stekte upp en trippel 90-grammare med ett pack bacon däri också idag. reta vegan. :D

...förutom potatisen som man får i sig när man äter hamburgar-meny...

säg inte det, skiten innehåller jävligt mycket sockerarter! inte som potatisen med stärkelse som det tar forever att sockertoppa på. Dessutom får man snyggare solbränna av det.

Nu har ju hamburgerkedjan M hittat på att man ska äta morötter istället, vilket trams... :mad:

Last edited:

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
säg inte det, skiten innehåller jävligt mycket sockerarter! inte som potatisen med stärkelse som det tar forever att sockertoppa på. Dessutom får man snyggare solbränna av det.

Så du menar att man får en snabbare kick av morötter än av potatis? Trodde de var av samma typ. De borde fritera dem i alla fall.

Solbränna i december? optimist.... :tomten

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
lite snabbare tror jag, men då ska man inte äta dem råa som på donken för då tar det längre tid för skiten att ta sej ut i blodet, fritera borde göra susen. Eller vafan vet jag jag tipsade om att steka köttbullar på spisplattan, jag är ingen odödlig fantom av näringslära. de e betakarotenet i morötterna som gör dem så bra för brännan och tydligen ska man ladda med morötter hela vinternför att få till en schysst bränna.

Så du menar att man får en snabbare kick av morötter än av potatis? Trodde de var av samma typ. De borde fritera dem i alla fall.

Solbränna i december? optimist.... :tomten

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
det tyckte jag också, men veganerna jag bunkar med blev så JÄVLA griniga av det... :D

sen kan man ju steka köttbullarna på spisen direkt och spara disk och avnjuta dem i diskhon där man tillagat pulvermos. Vill man ha "pulvermos surprise" skiter man i att skölja ur den först, hahah...

pizza och kebab täcker väl in kostcirkeln helt okej, eller?

Om du inte gillar killar ska du inte äta kebab. :fakta

:hihi

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
testa att googla lite på enkla unkarlsrecept så får du nog tips,annars när du väl gör mat gör mycket och frys in i matlådor bra att ha när man är lat,kan laga mat men när jag är själv och sonen är hos mamma blir det väldigt dåligt med matlagning,det är så tråkigt att fixa mat ensam.... men är tjejen här kan jag fixa trerätters om så är.....pulvermos blandat i kranvatten uuurrrrrk:gråta :zpy

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Ja, det är det fan, eftersom tom jag klarar det!
Men det är sjukt gott! Jag hade kunnat leva på det! =)

Lustigt, även jag älskar tacopaj! :gnissla :D

Som sagt det är inte svårt att göra, kan man göra köttfärssås så kan man göra tacopaj! :tummenupp

Nu vet iaf jag vad jag ska laga för mat i helgen...tacopaj får det bli!!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Lustigt, även jag älskar tacopaj! :gnissla :D

Som sagt det är inte svårt att göra, kan man göra köttfärssås så kan man göra tacopaj! :tummenupp

Nu vet iaf jag vad jag ska laga för mat i helgen...tacopaj får det bli!!!

Tacopaj är oslagbart!
Jag ska bara fixa en flyttbil så kommer jag! :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad