Nybliven singel!!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Koka upp vatten för spagetti, ta en halvburk creamfresh (tomat basilika) trimmla lite bacon och rödlök. stek det, ha i lite grovmalen svartpeppar, samt vitlökpulver. när det är färdig stekt så häll ner creamfreshen och låt dem koka ihop lite. när spagettin är klar så är det bara servera. väldigt enkelt. vill man ha i nått mer i "såsen" kan man strimmla lite biff, fläskfile eller det man gillar. men du ville ha nåt enkelt så jag skrev bara bacon då det är as enkelt och dessutom gott och mätar väl ;) vill du ha lite mer avancerade recept är det bara säga till ;)

Har varken svårt men att ha städat hemma, laga mat eller brottas i sängen men super svårt att hitta en brud som uppfyller dessa saker, o lite mer ;)

ja i fjollträsk bor det väl mestadels "aj, jag bröt en nagel-tjejer"... :gnissla

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Vart ligger Höör? Här i Hufvudstaden finns det så många "hemkört vid beställning över 99:-" att man aldrig behöver laga mat! Dock blir man lite dålig i magen om man äter för mycket Thai.. :zpy Fast då är det bara köra lite Vietnamesiskt några dagar så är det lungt sen :tummenupp
Jag va ner till Höör för ett tag sen med en polare och där kan man visst köpa fryst färs på sparbanken... konstigt ställe det där. :va

Bifogat

• färs.jpg
    färs.jpg
    65.9 KB · Visningar: 54

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
ja i fjollträsk bor det väl mestadels "aj, jag bröt en nagel-tjejer"...

Ha ha, man får kolla deras handlag med dynggrepen innan man slår till :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
JA!!! vem hatar inte att stå i köket!! all j*vla disk, nä, snus, redbull och en påse gott&blandat, har man överlevt på förr:tummenupp

:tummenupp då svälter du inte ihjäl alla fall men får du ligga något då :rolleyes:

"dr phil-röst" Hur roligt tror du att dina simmare har det :rolleyes:

(nu är det nog dags att gå till sängs innan detta ballar ut fullständigt)
Nynnar Magnus Uggla's senaste i bakgrunden så länge...
och det är :va

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
"dr phil-röst" Hur roligt tror du att dina simmare har det :rolleyes:

Men jösses - han är singel nu - simmarna ska vara så inaktiva som möjligt. Har du slått på mamma-mode eller?

Singlar ska f*n inte laga mat!! Vad tror ni korvmojorna ska leva på då?

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Laga mat är ju roligt men att diska gör man ju inte, nästan lika jobbigt som att tvätta. Men med en kastrull och 1panna så har man mat för 2dagar.
Tar mindre tid än att åka till donken och få sig en burgare.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Maten och disken är ju inga som helst problem som singel. Värre med städningen :gnissla

En burk majskorn och en burk tonfisk. Lite fefferoni, några skivor skinka och lite ost till efterrätt...

Själv gillar jag att experimentera lite i köket, fast inte varje dag :tungan

Linda parmaskinka runt kycklingfiléer (kan med fördel stoppa i lite basilika eller annat grönt krafs också) och stek. Tandpetare får skinkan att stanna kvar runt kycklingen.
Klyfta potatis och koka i ca 10 minuter. Skär upp lite rotfrukter och lägg tillsammans med potatisen på en plåt. Toppa med rödlök och lite riven vitlök samt olivolja. In i ugnen på 225 grader tills det ser bra ut.
Bearnaise till funkar utmärkt.
ICA har färdigpackade salladspåsar med olika sorters grön smörja i så man behöver bara komplettera med lite paprika, tomat och gurka. Pestovinägretten till är kanon :tummenupp

Där har du en enkel måltid som också duger gott att bjuda en tjej på :)

Problemet är ju bara att lura in :tuttar i lägenheten :D

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Du får fråga grannen! =)

Du verkar ju va bra på att laga mat..?
Flytta in? :tuttar

-Eeeh...hej! Du skulle du kunna komma in till mig en sväng och kolla om mitt kött är färdigstekt? :D

Bra på att laga mat?...nja kan jag inte påstå.
Ska jag flytta in till dig eller ska du flytta in till mig? :confused: :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag har levt på Polarbröd och pasta i typ 1 år snart. Har varit singel betydligt längre men har bott hemifrån 1 år..:)
Jag mår bra. Måste inte vara så avancerat med mat. Skulle vilja laga mat som typ Roland i Torsk på Tallin ibland. Men då skulle jag börjat gråta och tycka synd om mig själv.:tungan
Jag känner en som jobbade på polar, han åt bara polarbröd och pasta, sen fick han skörbjugg.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA