Nyköping

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
ja, tack för idag.
Vi fick förmånen att hjälpa diseltankande tyskar i katrineholm också. =D
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
ja, tack för idag.
Vi fick förmånen att hjälpa diseltankande tyskar i katrineholm också. =D
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Förresten, glömde bort att fråga er alla en grej.

En kompis ska gifta sig i oktober, och en svensexa är under planering. Inget är hittills bestämt alls, men jag tänkte iallafall kolla intresset och möjligheten att några av er kan tänkas ställa upp och åka lite hoj den dagen nu svensexan blir.

Kanske köra hem till honom ett stort gäng och väcka honom med ett varvstopp eller två. Kanske skjutsa honom eller någon annan i gänget.

Ja som sagt, allt är i embryostadiet än så länge, men vill kolla om det finns något som helst intresse för något sådant? (Svensexan kommer ske någon gång i september)
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Va, har vi haft finfrämmande :skrämd (ni alltså, inte diseltyskarna) :)

Haha, ja, ett kort tankstopp på väg från rejmyre hem till nyköping/okle. =)
Vi var på macken intill dig så jag förklarade det för Per om andan att köpa en ducati-karta skulle falla på. =)
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Förresten, glömde bort att fråga er alla en grej.

En kompis ska gifta sig i oktober, och en svensexa är under planering. Inget är hittills bestämt alls, men jag tänkte iallafall kolla intresset och möjligheten att några av er kan tänkas ställa upp och åka lite hoj den dagen nu svensexan blir.

Kanske köra hem till honom ett stort gäng och väcka honom med ett varvstopp eller två. Kanske skjutsa honom eller någon annan i gänget.

Ja som sagt, allt är i embryostadiet än så länge, men vill kolla om det finns något som helst intresse för något sådant? (Svensexan kommer ske någon gång i september)

Bump :D

Har ni några övriga tips, tankar och förslag på vad man kan hitta på? (Ja, vi har massor med förslag men ju fler att välja mellan desto bättre)
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Någon som tänkt åka något ikväll. Det är mc träff i Norsholm.

Ska tyvärr lämna in bakhjulet för däcksbyte till helgen ikväll...
Sen får jag besök av en polare från USA som ska slagga hos mig i brist på lägenhet, så jag får stå över.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Nu har jag blivit med gathoj igen så jag hänger gärna på någon dag. Kan nog åka imorgon kväll.
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Funderar på en dagstur likt denna, jag utgår från färjelägret Säter-Skenäs vid 11-tiden och drar sedan vidare för lunch på Gryts Varv. Så möt mig vid färjan om någon vill hänga på.

(Borde inte ta så lång tid som 5h 9min)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Funderar på en dagstur likt denna, jag utgår från färjelägret Säter-Skenäs vid 11-tiden och drar sedan vidare för lunch på Gryts Varv. Så möt mig vid färjan om någon vill hänga på.

(Borde inte ta så lång tid som 5h 9min)

Kan tänka mig att hänga på men jag kan inte vara där för än vid 12:30, funkar det?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Funderar på en dagstur likt denna, jag utgår från färjelägret Säter-Skenäs vid 11-tiden och drar sedan vidare för lunch på Gryts Varv. Så möt mig vid färjan om någon vill hänga på.

(Borde inte ta så lång tid som 5h 9min)

Hade ju varit najs att hänga på om man varit ledig och haft ett hjul på hojen =D
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Kan tänka mig att hänga på men jag kan inte vara där för än vid 12:30, funkar det?

OK, 12:30 vid färjelägret..

Jag PM:ar mitt nummer om det skulle dyka upp något så du blir sen eller liknande.



Hade ju varit najs att hänga på om man varit ledig och haft ett hjul på hojen =D

Hm, hur kör man hoj med ett hjul Uffe, jag anser att det krävs 2 hjul. Eller hade du tänkt ta hela vägen på slangen? :yoparty
 
Last edited:

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Nån som har varit ute och åkt so far i helgen? Svettigt? =)

Ska ut och "transport-åka" lite imorrn. Lär ju bli syyykt-varmt!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top