ja, tack för idag.
Vi fick förmånen att hjälpa diseltankande tyskar i katrineholm också. =D
Va, har vi haft finfrämmande (ni alltså, inte diseltyskarna)
Förresten, glömde bort att fråga er alla en grej.
En kompis ska gifta sig i oktober, och en svensexa är under planering. Inget är hittills bestämt alls, men jag tänkte iallafall kolla intresset och möjligheten att några av er kan tänkas ställa upp och åka lite hoj den dagen nu svensexan blir.
Kanske köra hem till honom ett stort gäng och väcka honom med ett varvstopp eller två. Kanske skjutsa honom eller någon annan i gänget.
Ja som sagt, allt är i embryostadiet än så länge, men vill kolla om det finns något som helst intresse för något sådant? (Svensexan kommer ske någon gång i september)
Någon som tänkt åka något ikväll. Det är mc träff i Norsholm.
Fler en jag som är lediga imorgon och vill ut o åka, eller ta en tur på kvällen?
Fler en jag som är lediga imorgon och vill ut o åka, eller ta en tur på kvällen?
Funderar på en dagstur likt denna, jag utgår från färjelägret Säter-Skenäs vid 11-tiden och drar sedan vidare för lunch på Gryts Varv. Så möt mig vid färjan om någon vill hänga på.
(Borde inte ta så lång tid som 5h 9min)
Funderar på en dagstur likt denna, jag utgår från färjelägret Säter-Skenäs vid 11-tiden och drar sedan vidare för lunch på Gryts Varv. Så möt mig vid färjan om någon vill hänga på.
(Borde inte ta så lång tid som 5h 9min)
Kan tänka mig att hänga på men jag kan inte vara där för än vid 12:30, funkar det?
Hade ju varit najs att hänga på om man varit ledig och haft ett hjul på hojen =D
Hade ju varit najs att hänga på om man varit ledig och haft ett hjul på hojen =D
ingen som känner till killen som kör en ktm 640? såg även en 625a åka förbi utanför rockbaren precis =)
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|