Nyköping

Neio

Waka Waka
Gick med
2 Feb 2008
Ort
Me Tilda
Hoj
Stunt
Tja...

Hörde nåt om nån Mc-Träff nere i Nyköpings Hamn:tummenupp
Som tydligen äger rum då å då...( typ Onsdagar?? )

E det nån som kan säga lite om vad det kan va:tummenupp

:fyllisar
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Det brukar vara proppat med folk i hamnen varje onsdag. Dock mest gamla bilar och cromslädar som ställs ut. Är dock värt en visit. Om inte annat för att ta en glass o titta på folk. ;)

Tja...

Hörde nåt om nån Mc-Träff nere i Nyköpings Hamn:tummenupp
Som tydligen äger rum då å då...( typ Onsdagar?? )

E det nån som kan säga lite om vad det kan va:tummenupp

:fyllisar
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Tänkte ge mig ut imorgon igen. Någon som vill med?
 

Neio

Waka Waka
Gick med
2 Feb 2008
Ort
Me Tilda
Hoj
Stunt
Det brukar vara proppat med folk i hamnen varje onsdag. Dock mest gamla bilar och cromslädar som ställs ut. Är dock värt en visit. Om inte annat för att ta en glass o titta på folk. ;)

Glass e ju alltid Gott när det e Varmt:fyllisar
Ska nog Dra ner å kolla lite nästa Ons dåå:hoppa
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Hola!
Blev det någon åkning igår för er?

Jag lurar lite på att ta en liten sväng idag nån gång vid 3 tiden ungefär. Nån som är sugen på att haka? Kommer i såna fall troligen ha med mig en snubbe (rookie).
 
Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Hola!
Blev det någon åkning igår för er?

Jag lurar lite på att ta en liten sväng idag nån gång vid 3 tiden ungefär. Nån som är sugen på att haka? Kommer i såna fall troligen ha med mig en snubbe (rookie).

Jag hänger på. Var möts vi upp?
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Norrköpingsvägen?

Vilken väg tog ni hem sen från Söderköping? Jag körde nog visst lite fel, haha. Sen blev jag stressad när jag fick syn på klockan så jag börnade motorväg hem sen :( Det sög iofs rätt hårt, men fatta inte vart vi var och hade inte tid att ta reda på det :tungan

Jaja, det var kul att ta en sväng i alla fall :tummenupp Får ta och bekanta mig mer med östergötlandsvägarna tills nästa gång :banana
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Hej på er! Vet att det är sent påkommet, men jag ska dra en sväng neråt Östergötland imorrn tillsammans med en kompis. Det blir väl en rätt skaplig sväng med en massa fina vägar. Jag drar från Nyköping runt 10 skulle jag tro. Om nån är sugen så PM:a!
mvh /T
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hej på er! Vet att det är sent påkommet, men jag ska dra en sväng neråt Östergötland imorrn tillsammans med en kompis. Det blir väl en rätt skaplig sväng med en massa fina vägar. Jag drar från Nyköping runt 10 skulle jag tro. Om nån är sugen så PM:a!
mvh /T

Skulle gärna hänga på, mycket sköna vägar där nere. Ska dock hänga med föräldrarna ner till Göteborg imorgon över dan.

På måndag eller tisdag kanske till och med både måndag och tisdag så är jag ledig från jobbet. Då tänkte jag och en polare ut och åka, någon som är sugen att hänga på då? Blir troligtvis ganska tidigt på dagen, han jobbar på eftermiddagen.
 

Tetremnoll

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
V-twin
Yes, som mr Ninja skriver så funderar vi på att ta en eller två turer måndag och/eller tisdag förmiddag.

Jag är en riktig rookie både på forumet och på hojen, och skulle därför tycka det var grymt skoj om vi blev ett gäng. Alltid kul att lära känna likasinnade.

Tog en tur till hällen (en för mig blivande klassiker) tidigare ikväll, mycket fin åkning och bra väder. Men inte riktigt samma sak själv dock.

Jag ska höra mig för bland några andra mc-åkande vänner ifall dom också är villiga att rasta hojen just på måndag/tisdag.

/Teo
 
Last edited:

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Skulle gärna hänga på, mycket sköna vägar där nere. Ska dock hänga med föräldrarna ner till Göteborg imorgon över dan.

På måndag eller tisdag kanske till och med både måndag och tisdag så är jag ledig från jobbet. Då tänkte jag och en polare ut och åka, någon som är sugen att hänga på då? Blir troligtvis ganska tidigt på dagen, han jobbar på eftermiddagen.

Jo det vore skoj, men jag har semester och då måste man ju fixa kåken! Men jag håller utkik om det är nån som ska åka när jag är "ledig". ha det!
/T
 

Tetremnoll

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
V-twin
Samling vid ST1-macken på Norrköpingsvägen kl 9.30 för en färd mot ett vackert mål.

Än så länge är det bara jag och mr Ninja som är "anmälda", men det är ju bara att dyka upp om man vill ta en tur. :)

/Teo
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Samling vid ST1-macken på Norrköpingsvägen kl 9.30 för en färd mot ett vackert mål.

Än så länge är det bara jag och mr Ninja som är "anmälda", men det är ju bara att dyka upp om man vill ta en tur. :)

/Teo

Yes som Teo skriver så blir det en runda på hojen imorgon och alla som vill är välkomna att joina.
Teo vi ses vid ST1 macken imorgon kl. 09:30, nu har jag nya bromsbelägg fram oxå så det är bar å åk!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top