Crasy_Ninja
Ny medlem
- Gick med
- 28 May 2007
- Hoj
- ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Riktigt skön åkning idag och det blev ju några mil. Kanske gör om samma sak imorgon!?
Riktigt skön åkning idag och det blev ju några mil. Kanske gör om samma sak imorgon!?
urg, skönt?
Har varit hela helgen i tokholm och åkt, där var fartvinden som blås från en hårtork, väldigt OSKÖNT, får bli kvällsturer så länge vädret är så här...
Kanonbra dag,
Ja, jag tycker vi gör om samma sak imorgon.
Vilka är på?
Fint, då syns vi kring 9-snåret och tar en sväng igen... alla som vill och vågar trotsa hettan
E det några som ska ut å Dra en Repa i Morn, med kanske en avslutning nere i Hamnen.
Ska ju tydligen va Roligt där på Onsdagar
ahh låter väldigt lockande. Men jag får nog svårt att haka. Ska lirka lite med tjejen ikväll så får vi se Fast jag kan iofs ändå tidigast 1700, gärna lite senare.
Återkommer ikväll.
ahh låter väldigt lockande. Men jag får nog svårt att haka. Ska lirka lite med tjejen ikväll så får vi se Fast jag kan iofs ändå tidigast 1700, gärna lite senare.
Återkommer ikväll.
Med tanke på tempen dom senaste dagarna, är det väl bättre och börja i nyk vid 18:30, gå runt i hamnen och sen avsluta med en tur till hällen och en fika där? =)
Nu är jag tilbaka på banan igen efter en liten smärre insident så hojtatill när det är dax för samåkning.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|