Nyköping

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
OK, 12:30 vid färjelägret..

Jag PM:ar mitt nummer om det skulle dyka upp något så du blir sen eller liknande.





Hm, hur kör man hoj med ett hjul Uffe, jag anser att det krävs 2 hjul. Eller hade du tänkt ta hela vägen på slangen? :yoparty

Vete fan vad jag tänkte på när jag skrev det där. =D

Jag lyckades med att plocka bort depåstödet utan att ha vanliga stödet nerfällt igår, så det blev till att köpa nytt kopplingshandtag på mc-varuhuset idag.

så det blev studsvik-södertälje-nortull och mecka dit nytt handtag-73an till jordbro och sen bulten till kullen (rosenhill) för mat.
Där var det tomt, typ 5 hojar trots strålande solsken (eller kanske därför?). därifrån åkte vi bulten tillbaka och sen mot gammla nynäsvägen (225an) och tillbaka förbi kullen och hem via skanssundet.
alt som allt 30 mil.
dragongirl var på järfälla och körde tror jag, hon kanske kan avslöja hur tidigt hon behövde vara där för att få en plats, och hur dagen artade sig? =)
 

Dsg

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Ort
Norrköping
Hoj
2009, Yamaha R6
hm vi va också uppe vid rosenhill o körde en vända, sen fika. va väl där vid 1500 taget skulle ja tro, fick dock en mindre utskällning av en brud som va på bulten som tyckte vi körde lite obehagligt nära gränsen, men vi va ju på vår sida så fatta inte riktigt=)
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
hm vi va också uppe vid rosenhill o körde en vända, sen fika. va väl där vid 1500 taget skulle ja tro, fick dock en mindre utskällning av en brud som va på bulten som tyckte vi körde lite obehagligt nära gränsen, men vi va ju på vår sida så fatta inte riktigt=)

Hum, det var ju när vi var där...
iofs kom det några och körde om oss som en avlöning på vägen dit, såg bara att det var en svart o en vit hoj. =D
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Nån som känner nån i Nyköpingstrakten som äger en sån här feting?

cns-0625Porsche2.jpg

Porsche gt3

Rejsade med den från Nyköping till Björkvik idag. Jeflar va den rackaren går :tungan
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Nån som känner nån i Nyköpingstrakten som äger en sån här feting?

cns-0625Porsche2.jpg

Porsche gt3

Rejsade med den från Nyköping till Björkvik idag. Jeflar va den rackaren går :tungan

Min mosters respektive brukar köra en sådan men han bot i Järna, och som du skrev ja den går. Tror inte att man hänger på när det börjar svänga.

Glömde du mitt depåstöd idag BTW?
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Min mosters respektive brukar köra en sådan men han bot i Järna, och som du skrev ja den går. Tror inte att man hänger på när det börjar svänga.

Glömde du mitt depåstöd idag BTW?

Ja ok kanske var han då som var ute och brummade lite. Lär ju inte finnas allt för många i trakten liksom. :)

Hälsa från mig då =) Och njae, han drog iväg lite på björkviksvägen även om vi kanske inte körde helt fullt nån av oss :yoparty

Och ja, pmade dig nyss. Verkligen jätteledsen. Kom på det NYSS :huvet :(
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ja ok kanske var han då som var ute och brummade lite. Lär ju inte finnas allt för många i trakten liksom. :)

Hälsa från mig då =) Och njae, han drog iväg lite på björkviksvägen även om vi kanske inte körde helt fullt nån av oss :yoparty

Och ja, pmade dig nyss. Verkligen jätteledsen. Kom på det NYSS :huvet :(

Det är lugnt.

Min mosters kille har en ganska sweet deal faktiskt, han är ganska så duktig på bilar så har får låna den GT3:an mot att han skruvar gratis på den. Killen som äger den har den bilen sen har han en annan 911 turbo oxå så det han gör är att han har alltid en av bilarna står hemma hos min moster och hennes kille. Vilket hör att han har fri tillgång till en Porsche. Ganska nice faktiskt, har fått prova 911 turbon men har bara åkte med i GT3:an.
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Det är lugnt.

Min mosters kille har en ganska sweet deal faktiskt, han är ganska så duktig på bilar så har får låna den GT3:an mot att han skruvar gratis på den. Killen som äger den har den bilen sen har han en annan 911 turbo oxå så det han gör är att han har alltid en av bilarna står hemma hos min moster och hennes kille. Vilket hör att han har fri tillgång till en Porsche. Ganska nice faktiskt, har fått prova 911 turbon men har bara åkte med i GT3:an.

men scheisse vilken jävla lyckans ost :Bugar =) Jag är inte så avundsjuk. :gnissla
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ingen som ska ut och åka något nu i veckan? är lite sugen på en tur snart igen.
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Nån som känner nån i Nyköpingstrakten som äger en sån här feting?

cns-0625Porsche2.jpg

Porsche gt3

Rejsade med den från Nyköping till Björkvik idag. Jeflar va den rackaren går :tungan

Brukar se den bilen lite då o då när jag åker till o ifrån jobbet, vilket jag oftast gör över Björkvik.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag åker gärna efter 16. Sen är jag fri hela kvällen, och resten av veckan...
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Jag åker gärna efter 16. Sen är jag fri hela kvällen, och resten av veckan...

Jag är också på nån dag i veckan. Vet inte än när dock för min del, men tjejen har semester tors-fre, så då kanske jag kan även dagtid. Annars kan jag kvällar gärna efter 19.
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Kanske skulle ta och åka en sväng imorgon på eftermiddagen!? Vi slutar jobbet kl. 13:00 så efter det är det fritt fram.

Imorn sticker jag iväg på tur kl 10.30, vet aldrig när man kommer tillbaka! :D Beror på vart man tar vägen!

Men gärna en annan dag i veckan! :)
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag ska ut idag! Var möts vi upp. Det enda viktiga är att jag får en hallonsoda på Oskarshäll.
 

XTrem

Trevlig jävel
Gick med
7 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Triumph Thruxton -09 Suzuki GS1000G -81
Hittat en tråd att hänga i :)
Jag flyttade till Nyköping förra sommaren och har inte riktigt hittat vart man åker, men hänger gärna med och utforskar.

/ Alex
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top