Nyköping

Grahn

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2009
Hoj
Daytona 675
blir det fint väder är jag med ikväll, just nu torkar stället från förmiddagsturen :tummenner

Grahn

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2009
Hoj
Daytona 675
Joho man kan! ...men det är fan inte rätt!

Satans så klibbigt det är ute nu, var precis till affären. Det känndes som att skinnstället satt kvar på.

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ska vi satsa på en tur ikväll vid 18:00, vi kan väl mötas vid ST1 macken.

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Jag kommer inte hinna till kl 1800, är i nypan nu, ska hem o byta om o så. Men have fun, o sakna inte mig allt för mycket ;)

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag kommer inte hinna till kl 1800, är i nypan nu, ska hem o byta om o så. Men have fun, o sakna inte mig allt för mycket ;)

Men var bor du vi kan kanske svänga förbi och plocka upp dig!?

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Mellan runtuna o björnlunda typ. Mellan väster och öster malma för att vad ganska exakt. Men ja visst om ni vill, annars är det ok.

Vi åker från Nyköping nu var kan vi träffas? Runtuna?

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Roligt att man blir ett gäng när man ska ut och åka tråkigt att vädret inte vill hålla i sig. Robin trevligt att träffa dig, polarens hoj får du låna fler gånger så du kan hänga på igen!

Grahn

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2009
Hoj
Daytona 675
Bättre väder nästa gång då!

Ska vi höras här under morgondagen om hur det blir med knix-kursen?
Tror inte jag har nått annat för mig..

Robin-R

R600 #12
Gick med
16 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSXR 600 2006
Det var kul så länge det varade. Jag tror de tillfällena som jag får låna cykeln blir väldigt sällsynta, lite motar det ju att låna ut sin raket. Jag tappade styränden på högersidan på cykeln dessutom, inte sjyst.

Tetremnoll

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
V-twin
Kul att ses alla.

Jag hakar förmodligen också på till knix-kursen imorgon. Kanske bara kollar på, men jag är tacksam för alla mil jag kan åka tillsammans med folk - och att åka norr om Stockholm blir ju en bra bit :)

/T

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Tack att ni ville komma och plocka upp mig :tummenupp Nice med en liten runda, men såklart synd med vädret from gnesta och hem. Menmen, inte mycket att göra.

vi tar en sväng snart igen! Tjejen har semester from onsdag så då blir det lättare att åka även dagtid för min del.

vi ses och hörs!

//Billy

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Är det någon som tänk åka på knixkurs idag? Det lutar åt att jag hänger på i alla fall.

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
jag o per funtar på det, men vi ska upp tidigare, för jag har ärende i storstan, men då kanske vi syns där. =)

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha