Nyköping

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
Välkommen till Nyköping framöver då. :) bättre lycka med hojandet den här gången ;) finns säkert lite motardbusar här i stan, känner bara en dock o hans hoj verkar mest stå på verkstaden, haha.

Tackar :)! Jaa man får väl se till o lära sig svänga ordentligt då ni har lite kurvigare vägar än vad vi har. (om man inte ska åka på bana)
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Hej hej,, såg en svart sporthoj åkande utanför ärila mot Nyköping idag runt kl 19.00. Lyckades få en film på en fin sväng ;) Vem var det?

Hum, jag brukar åka den vägen till/från nyk, men inte idag, regnade det inte då?
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Åka Lördag?

Enligt Yr så ska vädret vara skapligt imorrn eftermiddag. Någon sugen på en tur? mvh /T
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Enligt Yr så ska vädret vara skapligt imorrn eftermiddag. Någon sugen på en tur? mvh /T

Ska på bröllop imorgon så jag kan inte men är vädret ok på söndag så skulle jag kunna tänka mig att kör en sväng.
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Är inte helt omöjligt att jag dyker upp med nya hojen på söndag om det är Ok väder, men det ser ju tyvärr inte ut som det.
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Enligt Yr så ska vädret vara skapligt imorrn eftermiddag. Någon sugen på en tur? mvh /T

fejat och firat min sons första födelsedag idag. 1 bast :tummenupp. Så varit bissy, och imorrn är det också kalas för hela slanten. bror och brorsdotter som fyller... Många kalas blir det, men vaffan bullar, tårta och kaffe funkar det med. :)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tror inte att vädret kommer bli bättre idag tyvärr. Men skulle det ändra sig så kan man ju sikta på en tur lite senare!?
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Mellan 15-18 blir det bättre enligt YR.
Åker ut en sväng från Kolmården nu och är det någon som är sugen på en liten sväng så åker jag förbi ST1 runt 15:30.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
tjena är det någon ska ut och åka idag eller i morgon??????

Jag instämmer med föregående talare, är vädret ok så skulle jag absolut kunna tänka mig en liten tur. Är ledig hela dagen förutom ett gympass som ska genomföras någon gång på dagen.
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Vi får väl avakta vädret det ska tydligen komma massor med regn i kväll ock i morgon. Vi hörs vidare.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Vi får väl avakta vädret det ska tydligen komma massor med regn i kväll ock i morgon. Vi hörs vidare.

Det gör vi. Hoppas för min skull att det inte börjar regna innan kl 21:00 ikväll för då slutar jag jobbet. Jag var tvungen och ta hojen till jobbet idag pga att flickvännen behövde bilen.
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
regn regn regn suck...

jävla väder, ska det aldrig sluta?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
jag har semester, så jag kan åka i stort sett när som helst =)
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Det ska tydligen vara regnfritt i morgon e.m. när brukar ni samlas? Är det ST1 mitt emot Shell ? mvh /T
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Det ska tydligen vara regnfritt i morgon e.m. när brukar ni samlas? Är det ST1 mitt emot Shell ? mvh /T

Känns avlägset med hojåkning nu. Regna när jag gick och la mig o regna när jag vakna. Pissväder.

Stämmer med st1 macken, har blivit den vanligaste samlingdpunkten. :)

Beroende på hur sent det blir åkning så kanske jag hakar. Ska iväg på em, får se hur sent det blir. Skulle vad skoj :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top