Nyköping

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Ha en trevlig resa ni som ska iväg. Ta mycket kort o filma en jefla massa så det finns lite o glo på sen. Kör säkert och ta hand om er, vill se er om tre veckor igen och ta en bira över en skvallerkväll med bra historier från resan.

Är inte ett dugg avis på er :rolleyes:

Skicka en o en annan rapport under resan.

Simma lugnt.
 

Krusäng

Slakthuset MC
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Nyköping
Hoj
R1-06
Ha en trevlig resa ni som ska iväg. Ta mycket kort o filma en jefla massa så det finns lite o glo på sen. Kör säkert och ta hand om er, vill se er om tre veckor igen och ta en bira över en skvallerkväll med bra historier från resan.

Är inte ett dugg avis på er :rolleyes:

Skicka en o en annan rapport under resan.

Simma lugnt.

Instämmer, trevlig resa!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ha en trevlig resa ni som ska iväg. Ta mycket kort o filma en jefla massa så det finns lite o glo på sen. Kör säkert och ta hand om er, vill se er om tre veckor igen och ta en bira över en skvallerkväll med bra historier från resan.

Är inte ett dugg avis på er :rolleyes:

Skicka en o en annan rapport under resan.

Simma lugnt.

Tack så mycket, vi ska försöka dokumentera så mycket som möjligt. Jag bifogar en länk till en tråd som jag startade inför resan oxå ha det bra där hemma ;)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=241647
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Tjenamors, nu på onsdag 1/6 tänkte jag ta en sväng om det är fint väder och därefter till hamnen, skulle vara trevligt om någon ville haka på:)

/Pontus
 

Fuel4Life

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2011
Ort
Nyköping
Hoj
Speed Triple -04
Behöver du göra Däckbyte ?

I så fall vill jag tipsa om Däck Team(Monteringsservice) på Blommenhovsvägen 26 i Nyköping, Tel.0155-210023. Lennart som huserar där är både trevlig, duktig och tar inte mer än 100 kr för byte och balansering(När du har med dig däcket du vill sätta på !) nu vid uppstart. (Motorhuset 400kr. ??? :arsele). Han har såklart däck till bra pris om du vill slippa besväret att beställa själv. !

Så en STOR VARNING för: www.mc-online.se, Beställ inget från den
dåren, skyllde på utebliven leverans efter 2 veckor, efter yttligare 4 veckor utan svar på mejl kräver jag återbetalning, det var 12 dagar sen:mad:
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
500 tisseltassar stod det.

Det finns en länk på första sidan. Din film är med på hemsidan som det länkas till sen förra gången. :yoparty

Jag tror satt jag är på, när drar vi på dagen? Ska vi boka plats eller är det bara att dyka upp? Roligt att dom länkade till mitt klipp på tuben oxå :)
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Tankarna om at hyra gotland ring en dag i augusti var fina, hittade dock detta på rejsa.nu:
(från 2009)
"Gotland Ring är utan tvekan Sveriges roligaste racingbana, som nu dessutom är FIA-godkänd för riktiga tävlingar.
Passa på att hyra bandagar till kampanjpris utvalda dagar. Det finns ett flertal lediga datum under augusti, september och oktober.
Pris: 22.000 SEK + moms (ordinarie pris 43.000-58.000 SEK + moms)
Info och bokning: sales@gotlandring.com"

så får vi inte ihop en 40 pers blir det rätt dyrt/skalle
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Jag tror satt jag är på, när drar vi på dagen? Ska vi boka plats eller är det bara att dyka upp? Roligt att dom länkade till mitt klipp på tuben oxå :)

Det verkar vara dropin som gäller, 2 licensgrupper o 1 gatgrupp.
Inskrivning börjar vid 16.00, vet inte hur lång tid det tar att åka ner men är ledig halva dan.

Tankarna om at hyra gotland ring en dag i augusti var fina, hittade dock detta på rejsa.nu:
(från 2009)
"Gotland Ring är utan tvekan Sveriges roligaste racingbana, som nu dessutom är FIA-godkänd för riktiga tävlingar.
Passa på att hyra bandagar till kampanjpris utvalda dagar. Det finns ett flertal lediga datum under augusti, september och oktober.
Pris: 22.000 SEK + moms (ordinarie pris 43.000-58.000 SEK + moms)
Info och bokning: sales@gotlandring.com"

så får vi inte ihop en 40 pers blir det rätt dyrt/skalle

Ehm.. Pass...
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Det verkar vara dropin som gäller, 2 licensgrupper o 1 gatgrupp.
Inskrivning börjar vid 16.00, vet inte hur lång tid det tar att åka ner men är ledig halva dan.

Ok som sist då med andra ord. Jag är på iaf.
:yoparty
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Mantorp hakar man gärna med på..

Från vart och när räknar ni med att röra er ifrån Stan.
:squid

Sist möttes vi upp på Statoil på Norrköpingsvägen vid 15 tiden. Något liknande skulle kanske kunna funka, tar man motorvägen så tar det bara någon timme och köra ner och inskrivningen var väl vid 16 tiden tror jag.
 

Kaising

Mogge
Gick med
29 May 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Gsxr 1000 streetfighter
Sist möttes vi upp på Statoil på Norrköpingsvägen vid 15 tiden. Något liknande skulle kanske kunna funka, tar man motorvägen så tar det bara någon timme och köra ner och inskrivningen var väl vid 16 tiden tror jag.

Ska kolla om ja hittar däck 3 vid statoil ell?
 

Kaising

Mogge
Gick med
29 May 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Gsxr 1000 streetfighter
Däck

Ska kolla om ja hittar däck 3 vid statoil ell?

Kan tipsa om ett klipp.. motor huset i nyk säljer mycket bra däck i par nu 1995 med montering bridgestone r14 tror ja dom hette passar bra för gata, samt håller för bra tempo på bana bara bakdäcket ligger på ca 2600. köpte själv ett set för onsdagen 22/6 mantorp:tummenupp

Mantorp hakar man gärna med på..

Från vart och när räknar ni med att röra er ifrån Stan.
:squid

3halv fyra ca men håll koll på forumet så bestämmer vi i veckan
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top