Nyköping

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Någon som vet var Jens ligger begravd? Jag skulle vilja åka förbi och lägga en blomma. Har förövrigt blomman vid kvarsen överlevt?
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Någon som vet var Jens ligger begravd? Jag skulle vilja åka förbi och lägga en blomma. Har förövrigt blomman vid kvarsen överlevt?

Hoppas du fått reda på var Jens ligger och vilar i frid. Skicka gärna ett pm med var.




Någon som är sugen att åka till Mantorp för lite bankörning imorgon? Vädret o temperaturen ska bli hyfsat, inskrivning vid 16 hunderd.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Hoppas du fått reda på var Jens ligger och vilar i frid. Skicka gärna ett pm med var.

Nej det har jag inte. Denna tråd verkar ha dött helt. Är det ingen som åker?

Hur många tänker växa upp och köpa grushoj tills snön kommer. Jag lovar att ni kommer tycka det är det bästa ni gjort.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Nej det har jag inte. Denna tråd verkar ha dött helt. Är det ingen som åker?

Hur många tänker växa upp och köpa grushoj tills snön kommer. Jag lovar att ni kommer tycka det är det bästa ni gjort.

Been there, done that, gjorde första ventiljusteringen precis efter att ha jagat bladmått på 12mm under dagen. =)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Nej det har jag inte. Denna tråd verkar ha dött helt. Är det ingen som åker?

Hur många tänker växa upp och köpa grushoj tills snön kommer. Jag lovar att ni kommer tycka det är det bästa ni gjort.

Personligen så har jag åkt alldeles för lite nu på slutet av sommaren, tror att dom tre sista gångerna jag tagit fram hojen så har det varit för att åka bana.

Vet inte heller var Jens ligger begravd tyvärr. Får någon reda på det så hojta gärna till, skulle oxå gärna åka förbi och pay my respect.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som tänker ta en sväng i det fina vädret idag?
 

Krusäng

Slakthuset MC
Gick med
20 Feb 2007
Ort
Nyköping
Hoj
R1-06
Nu ska iaf jag ut på en sväng! Får se om jag stöter på någon, inleder turen ensam, nås på 0706796289
 

hulkenstrong

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki DRZ400S
Kör ni vägen mot Nävekvarn så ta det lugnt på nya asfalten. Låg bakom en skoter/vespa som damma av vägen idag. Beläggningen såg inte mc vänlig ut.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Kör ni vägen mot Nävekvarn så ta det lugnt på nya asfalten. Låg bakom en skoter/vespa som damma av vägen idag. Beläggningen såg inte mc vänlig ut.

Vi har kört en duktig tur idag på ca 30 mil.
Jag körde den vägen för ett par dagar sedan och då fick jag faktiskt ett släpp i en kurva, det var inge allvarligt men tillräckligt för att jag skulle slå av lite på gasen.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som ska ut och åka något idag?
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Det är ju fin fin väder lovat idag. Någon som är sugen på bulten samt lite fotning idag?
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Nån här som skulle kunna tänka sig att låna ut sitt mc-batteri till mig över en kväll?

Har strul med hojen och skulle vilja utesluta om det är batteriet som är helt kasst, eller ifall det är något annat.

Skulle bli evigt tacksam i sånafall. Hör av dig här eller dra ett PM.

:)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top