Om dödarknappen är på skulle hojen inte "tugga" när man tryckte på startknappen...
Om dödarknappen är på skulle hojen inte "tugga" när man tryckte på startknappen...
Du ska mäta upp kontakten i tändningslåset (för att utesluta den).
Har du ett översiktsschema för "all" el så brukar de vara lättast att utgå ifrån.
Det enda jag kan se på dina bilder är att brun/vit ska ha kontakt med nyckel i till-läge.
Har du verkstadshandsboken så bör kontrollmätning av tändningslås (ignition switch) ingå.
Om dödarknappen är på skulle hojen inte "tugga" när man tryckte på startknappen...
Den är ju död hela tiden. Jag har ruckat och dragit för att se om displayen ska komma till liv men tyvärr.
Funderar på om jag ska ta ner tanken och se om jag kommer åt fler sladdar och säkringar där under? Eller om jag bör lämna in hojen på verkstad...
Kabelbrott? Rukka i alla kablage och testa om den dör.
Tändingslåset var lite trögt förut men efter att jag sprutat 5-56 i det så är det mjukt och fint. Innan jag sprutade 5-56 fanns inte de här problemet, kan det ha skadat någonting nere i låset?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |