Om dödarknappen är på skulle hojen inte "tugga" när man tryckte på startknappen...
Om dödarknappen är på skulle hojen inte "tugga" när man tryckte på startknappen...
Du ska mäta upp kontakten i tändningslåset (för att utesluta den).
Har du ett översiktsschema för "all" el så brukar de vara lättast att utgå ifrån.
Det enda jag kan se på dina bilder är att brun/vit ska ha kontakt med nyckel i till-läge.
Har du verkstadshandsboken så bör kontrollmätning av tändningslås (ignition switch) ingå.
Om dödarknappen är på skulle hojen inte "tugga" när man tryckte på startknappen...
Den är ju död hela tiden. Jag har ruckat och dragit för att se om displayen ska komma till liv men tyvärr.
Funderar på om jag ska ta ner tanken och se om jag kommer åt fler sladdar och säkringar där under? Eller om jag bör lämna in hojen på verkstad...
Kabelbrott? Rukka i alla kablage och testa om den dör.
Tändingslåset var lite trögt förut men efter att jag sprutat 5-56 i det så är det mjukt och fint. Innan jag sprutade 5-56 fanns inte de här problemet, kan det ha skadat någonting nere i låset?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |