Tittar man på spec:arna för de två hojarna så ligger CRF:n runt 55hk medans CR500 i alla fall 99-01 är spec:ad för 64-69hk på pappret så de är väl de som gör de, sen har ju K-man borrat upp in i första överdimension samt filat kanalerna.
Hahaha ja då är du ute i lappmarkerna, de är rätt roligt att man känner igen dom orterna. Men så är man ju nästan där uppifrån så... Ska dit uppåt i mitten på maj... 90års kalas för mormor...
64 är ju fabriksuppgift - vevaxelhästar, inte det man får på bakhjulet. Jag skulle tro att jag har 60 bhp nu.Tittar man på spec:arna för de två hojarna så ligger CRF:n runt 55hk medans CR500 i alla fall 99-01 är spec:ad för 64-69hk på pappret så de är väl de som gör de, sen har ju K-man borrat upp in i första överdimension samt filat kanalerna.
64 är ju fabriksuppgift - vevaxelhästar, inte det man får på bakhjulet. Jag skulle tro att jag har 60 bhp nu.
Det är drevningen som gör skillnaden här. Jag har mycket högre (15-41) och den orkar nätt dra ur 5:an medan Biddarn kör 13-43.
Ska oxå upp dit i sommar, ska ju cykla från Riksgränsen till Smygehuk Då kommer man verkligen få se byhålorna
Vilket väder det var idag Ska ta ut motarden sen och öva lite wheelie
Gott!Jag ställer på vadet Men de måste finnas film eller bild? Känns som jag kommer förlora vadet , men får väll bara öva.
detta finbygge förtjänar en ny blank Pro Circuitpipa.
Gott!
Känns som ett bra krav, bild eller film! Alt att man gör det framför den andre. Tro mej, jag behöver träna en hel del oxå, har aldrig varit i närheten av fotbromsen förr..
Jag hakar på det vadet om jag får Miller isf Corona Kan bli spännande med CR500-motor... Fyrtakt hade ju varit att föredra men skam den som ger sig
Den som först slår över och kvaddar sin hoj, får den ett tröst 6-pack då??
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|