Jag jobbar 15-23 både fredag och lördagNu till helgen? Jag gillar öl oxå
Jag jobbar 15-23 både fredag och lördagNu till helgen? Jag gillar öl oxå
Jag känner att det får ligga lite på framtiden, men utkik kan man ju alltid ha!
Hmmm de kanske man ska se om man kan klämma in, ett Enduro pass på NMK i morgon. De får man se om man lyckas få till...
Tack ändå men nu har det gått undan Det blev takörkort.nu
Risk 2an bokad 23maj och risk 1an skulle hon höra av sig med vilket datum men de skulle vara början av maj.
Jag fick även veta att jag får övningsköra på tung mc så har precis skickat ansökan om att farsan ska vara handledare och skickat ansökan om körkortstillstånd
Så allt kommer nog förhoppningsvis vara klart så jag kan skriva teorin och köra upp i sommar.
Outlaw som jag är så kommer jag åka ut på min motard imon och öva bakhjul så jag kan det till sommaren när man får köra med skylt
Tack ändå men nu har det gått undan Det blev takörkort.nu
Risk 2an bokad 23maj och risk 1an skulle hon höra av sig med vilket datum men de skulle vara början av maj.
Jag fick även veta att jag får övningsköra på tung mc så har precis skickat ansökan om att farsan ska vara handledare och skickat ansökan om körkortstillstånd
Så allt kommer nog förhoppningsvis vara klart så jag kan skriva teorin och köra upp i sommar.
Outlaw som jag är så kommer jag åka ut på min motard imon och öva bakhjul så jag kan det till sommaren när man får köra med skylt
Jag antar att ni rekommenderar Sporthoj? Nae får se vad budgeten tillåter men kanske en gammal r6? Funkar det för nybörjare?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari