De är inte så att du tar vägen förbi biltema på vägen till jobbet ?! Tyckte jag såg en som liknade dig (som på avatar bilden) igår eller förgår i rondellen på en helsvart KTM.
Mja helt skit har de inte varit men när termometern visar 1-2 grader uppe på berget så är man inte jätte sugen bara för att få köra MC till jobbet...
Till nästa helg bör AMP-kontakterna jag beställt ha kommit så att senaste trollerilådan på hojen kan bli ordentligt inkopplad.
I år ska jag hålla stumt och bara stampa i växlarna!
Omanligaste färgen av dem alla tyvärr framgick inte i annonsen Har redan dekaltrimmat för att gömma lite
ska någon dra till popadelica nästanästa helg, festival i det fina vädret?
Ja, förhoppningsvis blir rycken vid växlingar lite mindre framöverK-man, vad är det du har kopplat in för gojs på växelföraren? Ryckutjämnare ?
På damunderkläder - ja. På übergixxertillbehör - nej! Rosa är en tjej och gay-färg anser jagK-man: Färgen var ju jättefin
Bazzaz ZFi-TC... I wish. Tio lök...När du är färdig med alla moddar så kommer du ha värsta trolleri Mc:n...
Bazzaz ZFi-TC... I wish. Tio lök...
var iof nära att jag slog till när jag fick skattebeskedet
femsiffrigt tillbaks
Om du ändå ska gå på körskola så använd deras hoj för manöverbana/krypkörning. Deras hoj är klart lämpligare för det än våra sporthojar/litertwinnar. Körskolehojen har även skyddsbågar så det är ok att tappa cykeln. Körskoleläraren är ju proffs på just manöverbana.Skulle någon kunna tänka sig att gå igenom de här dryga bitarna, såsom krypkörning till exempel, med mig på en polisfri parkering?
Omanligaste färgen av dem alla
Lycka till (i alla avseenden)Detta väder får man ju inte missa! Skriver Teorin på fredag morgon, kanske går att klämma in en uppkörning på kvällen om man mutar rätt personer.
Skulle någon kunna tänka sig att gå igenom de här dryga bitarna, såsom krypkörning till exempel, med mig på en polisfri parkering?
Detta väder får man ju inte missa! Skriver Teorin på fredag morgon, kanske går att klämma in en uppkörning på kvällen om man mutar rätt personer.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|