Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Funderar på ett lyse till crossen när man kör med motard hjulen. Nu till våren/sommaren kanske man vill ut och busa på kvällen med. Skiter i om jag inte ser bra med det, bara så att ha något där ifall man ska åka hem i mörkret så man syns lite iallafall. Imon åker jag till biltema och köper ett cykellyse med 5 dioder i ;)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Sen ifall ni bara åker två så har du ju hela baksätet och skuffen för spriten och vinet!
Vilken tur att du sa det... :rolleyes:

:såjaponken ;)

Surt att vi inte har krok på stora dieselbilen. Den får lasta 230 kg mer (640 kg) och dra 400 kg tyngre. Snålare, bekvämare och har tonade rutor... :brynad
En resa täcker krokinstallation tror jag :D

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Got damn, son of a mommas monkey ass... :mad: :huvet :finger :censored :6surkart

Så strular dom till på jobbet så man måste ge upp 15/6 på Anderstorp och jobba istället... Va Fan...

Ville ju ha bägge dagar... Hmm får leta rätt på en dag till i kalendern man kan köra så man kan köra igenom alla 4:a stegen...

Så är de när man bara är 4st på ens grupp och två är utomlands på kurs... GOT DAMN... Hmm sjukskriva sig ?!?! :D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
ja nån plan måste jag smida för de var så jäklars passande med dom två dagarna i Anderstorp...

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
Just nu hojlös!
Åhh nej. Dessa dagar har jag ju fått ledigt sedan tidigare. Nu har jag planerat in att förlösa barn, bota världshungern och hitta ett botemodel mot idioter denna helgen bland annat. Passar verkligen inget bra att jobba just då :p

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Åkt motard idag :) Kan meddela att med 13-43 kuggars drev så gör en ren crf450R med motard hjul ungefär 127 km/h enligt gps i min iPhone. Har sätt en film från superretards tror jag när en kör bakhjul i 150 med en Honda motard, dock en hm tror jag. Vill ha lite extra fart till för orkar gör den iallafall. Kanske ett 14 framdrev? För 15 kanske blir lite väl?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag har ju 15-41 och den gör nätt o jämnt 150. Prova 15-drev du
klart.se lovar 19'C och sol i Anderstorp på söndag :banana Kan nog bli att ta hojen till SM-premiären :) Samling i Vaggeryd, var det så? Klockslag?
Lovas 22'C på måndag när jag ska köra där själv :tummenupp

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Ja idag ska de jobbas på den ledigheten. :D De ordnar sig på nått sätt, i värsta fall finns VAB... :tungan

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Minns jag rätt sa din chef nej till din ledighet när mc mässan var ;)

Hoppas Rav3n får ledigt, sjukt kul med bana!

Hahah, va de vet jag inget om, finns inga bevis för dina påstående... :hihi

Nä de lutar åt att de är på väg att ordna sig, ev ordnat en stand-in så ja kan få ledigt... :D :banana

Idag tog jag hojjen till joppet! satani!
nu vill jag inte häcka på kontoret, utan ut och åka.

Synd att de är så förbannat kallt om morgonen när man åker annars så... 1+ grad i morse när jag satte mig i bilen. Desto varmare nu så.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Inget roligt i posten idag :( Väntar ju på en massa grejor....

Drop-in för MC på bilprovningen kl 9-15 nu på lördag den 28e för er som behöver. Just sayin'...

Last edited:

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Hoj
TDM 850 -99
K-man, gott!

Jag ska nog dit - frågade när jag hade bilen där om dom skulle ha en sådan drive. De kunde bekräfta
men inte säga när.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Själv tänkte jag beställa en hel del. Sen får jag hugga Goffe i morgon och se om han ska ha en GoPro med eller hur de blir... Själv ska ja ha Stompgrip, Tankskydd, Vakumpump/Bromsblödar kit (för luftning av bromsarna), hitta ett kinakåp sett till gixxern samt så blir de att testa en Osram X-Racer H7 lampa för att se om den ger ett bättre ljus än originalen som pajat... Så lite att se fram emot.. Ha GoPro var de med... (Sen var årsbonusen slut) :p

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom