Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Vi får se vilken tidpunkt det blir. Hänger nog lite på vädret.

Kanske samlas på plats där nere. Hittar du? Kör förbi Statoil Hyltena och fortsätt söderut

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Jag får väll nöja mig med gamla e4an då:rolleyes: Kanske borde ta den på kärra upp så räcker bensinen längre ;) Nu sitter det ny kolv i. Blev dock ingen inkörning av den idag pga polisen stod nedanför vägen hos pappa. Så det får bli imon istället :tummenupp

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Ajjemen ;) Ska köra in kolven imon lite och ifall ni ska åka uppe vid hyltena på lördag så kommer jag med upp och kör lite. Kan ju vara kul och träffa dom man suttit och skrivit massa dumma inlägg med:tungan

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
YES! Plockade hela kittet! Bazzaz Zfi-TC, TC-kontroll switch och indikatorlampa som blinkar blått när TC'n är aktiv för totalt 4158 kr inkl frakt :hoppa

Nu håller jag tummarna för att slippa moms. Det är ju ändå begagnat

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Grattis :) dock inte fattat vad de är för nåt men säkert viktigt? Annars växer väll pengarna på träd hos dig:tummenupp

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Det ger min Gixxer rätt bränslemap, Quickshifter och ställbar Traction Control, sånt som bara de senaste o dyraste hojarna har :) Läs om Bazzaz i Goffes länk för nån sida sen. Kalasgrejor!

Pengar växer verkligen inte på träd. Jag jobbar ju inte inom försäljning eller data. Räddar ju bara människoliv :rolleyes:
men detta är nåt jag önskat mig länge.

Jämförde nypriser:
Bazzaz hemsida 1160 $ / 7770 kr
Billigast på ebay: 930 $ / 6200 kr
+ frakt o moms...

*nöjd*

Sovdags! Bär av mot Puttgarden om två timmar :crash

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Hahah gött för dig Kalle, bara pris på grejerna med blev de... Har sällan/aldrig fått betala moms på beg. grejer jag köpt från staterna så får hoppas på de bästa.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Men Bärtz kan man ta med även om de är wheelie contest samt RR på Anderstorp i helgen... :D :fyllisar

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Körde in kolven innan i regnet. Synd att jag inte filmade för de kom en galen turre och körde efter mig efter ett han tutat på mig och jag visat fingret för han. Tyckte dock han körde våldslöst med hjulspinn när han hade sina barn i bilen. Men sen fick han smaka tiktig 4stroke:banana

Btw Rav3n. De blir inga motardhjul för dig eller? Om de blir nåt åka på lördag kan du få smaka på min om du vill. Kanske inte så jätte kul på en raksträcka bara men men :rolleyes:

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Jodå letar fortfarande efter ett par för rätt pris.. Apropå de så var de bra du påminde mig är spekulant på ett par men måste ut och mäta axeldiametern på min CRF. :D

Testar gärna för att få lite mer eld i baken att köpa, men finns många hål att stoppa pengarna i så får välja vad jag investerar i för något... :tummenupp Som de ser ut nu är de lite grejer till Gixxern och en GoPro 2:a som är högst upp på önskelistan.

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Är det någon som har eller som kanske känner någon som har en rätt schysst bil (inget gammalt raggarhärk)?
Och som kanske skulle kunna tänka sig att köra mig & min kavaljer typ 500 m på min examensbal den 11 maj? Självklart får ni ersättning om ni vill ha det plus att ni får se mig i klänning vilket är få förunnat. :crash

Egentligen funkar det med vilken sorts bil som helst bara jag slipper åka buss i balklänning...

Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Jodå letar fortfarande efter ett par för rätt pris.. Apropå de så var de bra du påminde mig är spekulant på ett par men måste ut och mäta axeldiametern på min CRF. :D

Testar gärna för att få lite mer eld i baken att köpa, men finns många hål att stoppa pengarna i så får välja vad jag investerar i för något... :tummenupp Som de ser ut nu är de lite grejer till Gixxern och en GoPro 2:a som är högst upp på önskelistan.

Klart du få testa ;) Själv funderar jag på att behålla min cross/motard tills jag får min semester ersättning. Säljer då crossen samtidigt och köper en husa 650 ;)

Är det någon som har eller som kanske känner någon som har en rätt schysst bil (inget gammalt raggarhärk)?
Och som kanske skulle kunna tänka sig att köra mig & min kavaljer typ 500 m på min examens bal den 11 maj? Självklart får ni ersättning om ni vill ha det plus att ni får se mig i klänning vilket är få förunnat. :crash

Egentligen funkar det med vilken sorts bil som helst bara jag slipper åka buss i balklänning...

Jag har en 740 som läcker innan katalysatorn? ;) Ne men fan åk hoj? Det är ju inte allt för många som gör det till balen. Akta så inte klänningen bränns fast i avgasöööret bara :tummenupp

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Låter jättebra... NAAT. :)

Åkte hoj till min bal i nian, så been there done that. Meeeeen om några känner för att skjutsa mig och pojkvaskern bakpå hojarna så funkar det också jättebra ;)

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Jasså en Husky 650, blir de gathojen sen då ?

Vetefan. Gillar att åka runt och busa och en Busaberg verkar ju vara perfekt ;) Ne men hade säkert vart kul med en sportis också och då hade jag haft några att åka med. Inte lika smidigt att hänga på er med en motard kanske men gillar tanken att åka runt och busa hela tiden :banana Lärt mig att köra lite bakhjul nu med när jag står på sadeln på crfen. Blir det sporthoj får jag börja från början igen med slangandet :3freak

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom