Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Japp zuperbulle be there så ska vi se om vi inte kan få upp den där R1an på slangen ! ;) Jag jobbar iofs kom jag på.... =(

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Biddarn. Ska du inte ha en sånhär i stället?
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=62652

Tanken har slagit mig men jag vet inte. Vill ha nåt typ fighter aktigt kanske. Eller vad rekommenderar ni? Krav är att de ska gå att åka bakhjul, stoppie, och busa lite. Dock finns det en nackdel och det är pengar. Men runt 30 nåt kanske.

På lördag hänger jag med på slangkurs:tummenupp
Men ni kommer säkert köra mellan 100-200 när ni övar eller :)

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Ingår det inte-flippa-över garanti på den kursen? Jag som hade tänkt att åka bort. Men blir det av så stannar jag. Behöver närma mig balanspunkten och växla.

Tar med mig systemkamera med zoom isf så blir det finfina bilder också.

Efterlyser strålkastare(reflektorn) till KTM Superduke/adventure återigen.

Lördag är det oxå kurs, slangkurs!
Be there :fakta

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
När - lördag
Var - valfri raka, tex lovsjö
Hur - på 1 hjul

Då får man hoppas på bättre väder än de regn ja skymtade på vädersiten. Men de kanske går mot de bättre, visst går de att släng även i regn men inte lika kul.

Blir de väder så dyker man upp, men får se om man gör bort sig så offentligt som en sån sammankomst med kameror och allt. :D

På lördag hänger jag med på slangkurs:tummenupp
Men ni kommer säkert köra mellan 100-200 när ni övar eller :)

Kommer väl vara övervägande mer sporthojar än motarder skulle ja gissa, men alla är välkommna så... :hojbusa

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Får se vilken hoj som är körbar till dess... :)

Vet ärligt talat inte vilken jag helst vill ta. Kanske ska beta av den där 12'an med AF'en på en gång eller? :D

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Visst ja du har lite meka på bägge hojar och väntar på delar... Hoppas de kommer fram innan helgen. Hur gick de med Bazzazen eller den auktionen är inte klar ännu ?!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Auktionen slutar kl 01 imon natt. Ska upp ap-tidigt morgonen efter och åka till Puttgarden efter ett lass Carlsberg. Kan bli tungt :(
Har trixat lite för att försöka klippa Bazzaz-kittet iaf. Han har ju tre olika Bazzaz-prylar till salu och jag vill ha dem alla...

*hoppas, hoppas*

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Ja best practices är annars att dunka in sitt stora bud i slutet på auktionen och överrumpla alla budare.. :D snackar vi sekunden innan avslut. Men med tanke på tidsschemat så är de inte mycket att göra åt, Flaket besiktat och klart då eller blir de större bil ?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Kärran besiktigas under onsdagen. Bör väl bli körbar i minst en månad efter det och förhoppningsvis ett år.

Finns bättre sätt att vinna auktioner än att sitta uppe nattetid och vakta :cool:

men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl vakta den här ändå. Är så sjukt sugen på detta kittet. Även switch och tc-lampa är till salu

Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Får se vilken hoj som är körbar till dess... :)

Vet ärligt talat inte vilken jag helst vill ta. Kanske ska beta av den där 12'an med AF'en på en gång eller? :D

Klart du ska åka motard :smasha Imon hämtar jag förhoppningsvis min från kolvbytet och då kanske det kommer ett större drev eller så får jag nöja mig med att wheela i runt 100. Kan ju säga redan nu att det där med att 12a kommer bli svårt :confused:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Klart du ska åka motard :smasha Imon hämtar jag förhoppningsvis min från kolvbytet och då kanske det kommer ett större drev eller så får jag nöja mig med att wheela i runt 100. Kan ju säga redan nu att det där med att 12a kommer bli svårt :confused:

Testa då med en sh som gör 160+.. På 1an :yoparty

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
den här slanga lördagen, var träffas ni och när. träffas ni på bilprovningen eller? där e det ju öppethus så det kommer vara lite tält en massa folk och lite show brukar det oxo vara. men åtekom gärna med var och när n i träffas, hade varit kul o hänga på o kolla lite.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom