Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Bazzaz Traction Control till min hoj för 3300 kr och så skickar han inte utanför USA :huvet :4skrika :gråta

Traktionskontrolle%20Ducati%20002.JPG

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Bazzaz Traction Control till min hoj för 3300 kr och så skickar han inte utanför USA :huvet :4skrika :gråta

Sånt är så typiskt, när man hittar nått med stor VILL HA faktor så kan man inte få hem den på ett smidigt sätt...

Nu brinner det i knutarna... Behöver byta framhjulslager (beställde dem precis), bakdäck, stötdämpare och helst frambromsbelägg samt koppla klart QS'en före sista april, kanske tidigare. Vore bra om släpet var körbart då också...

Skomakarens barn.... :rolleyes:

Åka bana premiär slutet på April ? eftersom du måste får allt de färdigt. Om inte annat så har du ju hunnit med mycket när du väl har tid för de men de kanske är knapp nu innan sista ? :D

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Nu brinner det i knutarna... Behöver byta framhjulslager (beställde dem precis), bakdäck, stötdämpare och helst frambromsbelägg samt koppla klart QS'en före sista april, kanske tidigare. Vore bra om släpet var körbart då också...

Skomakarens barn.... :rolleyes:

Jag hjälper gärna till, de vet du! Dem 2 senaste källarna har varit roliga & lärorika :)

Synd på Bazzaz kittet..

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Åka bana premiär slutet på April ? eftersom du måste får allt de färdigt. Om inte annat så har du ju hunnit med mycket när du väl har tid för de men de kanske är knapp nu innan sista ? :D
Tror att K-Man tagit sej mkt tid till att hjälpa andra, & hans K5 har blivit ståendes, orörd, ensam, ledsen..

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
K-Man: Maila och kolla om dem kan skicka utanför staterna, om du inte redan gjort det.
Ibland så kryssar dem i de alternativet för att slippa skicka utanför men kan göra det ändå om man pratar snällt med personen/företaget ifråga.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Tror att K-Man tagit sej mkt tid till att hjälpa andra, & hans K5 har blivit ståendes, orörd, ensam, ledsen..

Så är de nog...

K-man: du får hojta till om du behöver lite assistans så hjälper jag till så mycket jag kan... :tummenupp

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
K-Man: Maila och kolla om dem kan skicka utanför staterna, om du inte redan gjort det.
Ibland så kryssar dem i de alternativet för att slippa skicka utanför men kan göra det ändå om man pratar snällt med personen/företaget ifråga.
Redan mailat :)

edit: Fick svar att han kan skicka hit! La ett högt bud och håller nu tummarna att det kan bli TC på Gixxern till sommaren :yoparty
Isf ryker den rosa plutten och en QS blir till salu :)

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Imon söndag är jag hemma o ledig hela dan. Vill du så är du välkommen.

edit: OM jag inte ska till Anderstorp och kolla på RR förstås...
Är det dåligt väder så blir jag hemma och försöker mecka ikapp. Prognosen lovar regn och dottern hade 41,1' feber nyss så ingen av oss är nog pigga på att spendera dagen i regn

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Det har du rätt i. 26-29e april :rodnar

Blev lurad av att kompisar var där igår och tittade på nåt

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Tja då kan de bli en mekar dag i morgon... Kikar utåt och gör en insatts. :D

Mats G

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2011
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 690 SMC -09
Hej,

Också ny här på SH, eller nåja, jag har väl varit medlem nåt år eller så men aldrig skrivit nåt.

Jag såg att det var några till här i tråden som håller på att ta MC-kort, så jag tänkte bara kolla om det är nån/några av er som vill ha några gratis webtest hos STR? Jag köpte 20 test men gjorde bara åt 4 själv, innan jag skrev ett godkänt teoriprov i fredags :) så det finns 16 test kvar för utdelning.
Jag kan skicka länk och koder via PM i så fall, bara hojta till i tråden. Är det flera som vill ha så får ni dela broderligt på dom i så fall.

/Mats

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Bra jobbat i garaget idag mina vänner! Stort tack! :Bugar :tummenupp Gott att ha ett fungerande släp nu. En liten svetsbit bara sen besiktning. Kanske skulle ta premiärresan till Tyskland. 50 flak öl får den lasta lagligt... Blir det nån vinst då? Skodan kostar 18 kr/mil att köra. Kanske 20 kr med släp.
Vad är det färjorna kostar om man gör snabba tur/returresan för shopping?

edit: Forskat lite... Bil+släp o 2 vuxna på färjorna=1500 kr
100 mil i bil = 2000 kr

Total förtjänst på 50 flak öl jmf med Bolaget = 7600 kr
Vin & sprit... ?

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Bra jobbat i garaget idag mina vänner! Stort tack! :Bugar :tummenupp Gott att ha ett fungerande släp nu. En liten svetsbit bara sen besiktning. Kanske skulle ta premiärresan till Tyskland. 50 flak öl får den lasta lagligt... Blir det nån vinst då? Skodan kostar 18 kr/mil att köra. Kanske 20 kr med släp.
Vad är det färjorna kostar om man gör snabba tur/returresan för shopping?

Köper du nått gott så behöver jag fylla på förrådet ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom