Last edited:
Bazzaz Traction Control till min hoj för 3300 kr och så skickar han inte utanför USA
Nu brinner det i knutarna... Behöver byta framhjulslager (beställde dem precis), bakdäck, stötdämpare och helst frambromsbelägg samt koppla klart QS'en före sista april, kanske tidigare. Vore bra om släpet var körbart då också...
Skomakarens barn....
Nu brinner det i knutarna... Behöver byta framhjulslager (beställde dem precis), bakdäck, stötdämpare och helst frambromsbelägg samt koppla klart QS'en före sista april, kanske tidigare. Vore bra om släpet var körbart då också...
Skomakarens barn....
Tror att K-Man tagit sej mkt tid till att hjälpa andra, & hans K5 har blivit ståendes, orörd, ensam, ledsen..Åka bana premiär slutet på April ? eftersom du måste får allt de färdigt. Om inte annat så har du ju hunnit med mycket när du väl har tid för de men de kanske är knapp nu innan sista ?
Tror att K-Man tagit sej mkt tid till att hjälpa andra, & hans K5 har blivit ståendes, orörd, ensam, ledsen..
Redan mailatK-Man: Maila och kolla om dem kan skicka utanför staterna, om du inte redan gjort det.
Ibland så kryssar dem i de alternativet för att slippa skicka utanför men kan göra det ändå om man pratar snällt med personen/företaget ifråga.
Vill du dra elen på släpvagnen?K-man: du får hojta till om du behöver lite assistans så hjälper jag till så mycket jag kan...
Tja då kan de bli en mekar dag i morgon... Kikar utåt och gör en insatts.
Trevligt! Välkomna
Ta inte finaste mekarkläderna om vi ska dra el på undersidan.
Zuperbulle: Hittat svetsen?
Inlägg #9 i tråden Kvalitetsmotorer? gjorde min vecka!
Bra jobbat i garaget idag mina vänner! Stort tack! Gott att ha ett fungerande släp nu. En liten svetsbit bara sen besiktning. Kanske skulle ta premiärresan till Tyskland. 50 flak öl får den lasta lagligt... Blir det nån vinst då? Skodan kostar 18 kr/mil att köra. Kanske 20 kr med släp.
Vad är det färjorna kostar om man gör snabba tur/returresan för shopping?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|