Mr-zx7 skrev:ey bärsafår man dyka upp?
självklart...hör av dig till brutus,han får agera sambanscentral den här helgen
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
...om det nu är cool för honom
Mr-zx7 skrev:ey bärsafår man dyka upp?
NiceIkon skrev:självklart...hör av dig till brutus,han får agera sambanscentral den här helgen...
Ikon skrev:självklart...hör av dig till brutus,han får agera sambanscentral den här helgen...
Brutus skrev:Jag är alltid cool
Är denna sammankomst godkänd av fru Coolman förresten?![]()
Ikon skrev:japp inga probbs...ev.kommer hennes polare oxå,så det e kolugnt
Mr-zx7 skrev:Fan blir det att sprita på stan sen oxå eller?![]()
Brutus skrev:Om vi ska titta på Gårdens tidigare statistik över förfester som övergår till utgång så är oddsen ganska dåliga faktiskt. Jag tror vi kom fram till att c:a 25-30% av gångerna vi planerat att gå ut så kommer vi faktiskt ut. Risken är ganska överhängande att man inte kommer någonstans, men man vet aldrig. Allt kan hända.
Sånna där lappar få jag från tryckeriet varje månad.. fattar inte varför.. men dom funkar jävligt bra.. o dom e jävligt lätta o få fast på rullstolen.. lite värre var de innan..Mr-zx7 skrev:Detta kan kanske hjälpa någon
Maverick skrev:Sånna där lappar få jag från tryckeriet varje månad.. fattar inte varför.. men dom funkar jävligt bra.. o dom e jävligt lätta o få fast på rullstolen.. lite värre var de innan..
BTW.. jag o carro tittar förbi imorrn.. kan hända att de kommer drickas nån öl oxå..![]()
Mr-zx7 skrev:Sen är det ju så oxå att det oftast är så pass roligt på förfesten att man inte vill och i vissa fall även så skoj att man inte KAN gå ut![]()
Men i vikket fall så är det du som är sambandscentral![]()
Brutus skrev:Japp..jag är sambandscentral.
Som sagt...chansen finns att utgång uteblir..speciellt nu när vi har kungen på gården med oss...då fokuseras det på urfylla i klassiskt manér som sig bör på gården...fast nu på Gården mach II istället...
Ser fram emot att träffa allihop imorgon..![]()
Brutus skrev:Japp..jag är sambandscentral.
Som sagt...chansen finns att utgång uteblir..speciellt nu när vi har kungen på gården med oss...då fokuseras det på urfylla i klassiskt manér som sig bör på gården...fast nu på Gården mach II istället...
Ser fram emot att träffa allihop imorgon..![]()
Rickards?Ikon skrev:såja nu har jag sålt sportbilen och köpte ett riktigt ekipage![]()
![]()
Ikon skrev:Jajje,han ville sälja,jag ville köpa![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |