Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
myztify skrev:
:angel

jag har gjort min premiärkörning nu, det blev en enligt mig kort sådan, Hovslätt --> Råslätt --> Barnarp --> Hyltena --> Torsviksrakan --> Taberg --> Hovslätt. Lite kallt var det men ack så härlig känsla, hoppas på mer bra väder så man får ut och stilla sin hunger.
Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så? :gnissla

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
WASP skrev:
Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så? :gnissla

Skulle kunna vara så, men ja e Tabergare, hojjen står hos en polare, ja saknar garage, så därför blev det den rutten, men snart så ska den hem till mina trakter. Måste bara fixa tak över styret till min lilla skönhet :4skrika

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
myztify skrev:

Skulle kunna vara så, men ja e Tabergare, hojjen står hos en polare, ja saknar garage, så därför blev det den rutten, men snart så ska den hem till mina trakter. Måste bara fixa tak över styret till min lilla skönhet :4skrika
ålrajt! se till o bli klar med kortet då så lär man nog stöta på dig med vid nån åkning i sommar :tummenupp
b t w så gula hojar rular :yoparty

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
NSR_Martin skrev:
Härligt! ut o åk med dig du som får... Mendans man själv får sitta här o glo :huvet
Wohoo!
Hann med tredje rundan för i år idag innan det började falla små vita kalla tussar från himlen, var bara att ställa in hojen igen å ut me mersan å sladda.
Har nog kommit 5 cm nu om inte mer :mad:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Viffer skrev:
Wohoo!
Hann med tredje rundan för i år idag innan det började falla små vita kalla tussar från himlen, var bara att ställa in hojen igen å ut me mersan å sladda.
Har nog kommit 5 cm nu om inte mer :mad:
Haha, gött! kör på!

Jo, nu har det allt snöat ikväll, surt, var är våren... :huvet

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Tycker de kan dröjas så där tills slutet av maj el lite senare.. sen kan gärna vår/sommar komma.. för vem vet..då kanske en annan e me på banan igen.. :D

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Maverick jag missade ju dej i fredags... Du mådde inte bra sa dom, jag kom ju dit ganska sent... Skulle vart kul å träffa dej med ju!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
Tycker de kan dröjas så där tills slutet av maj el lite senare.. sen kan gärna vår/sommar komma.. för vem vet..då kanske en annan e me på banan igen.. :D

Det får man verkligen hoppas...så man får med sig nån på vansinneskörningarna på E4 i år..;)

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
Svikare!!!!
The_Wanderer på ikons nik

natuligtvis du ska hit!!! skit i vad klockan är vi håller på hela natten! :fyllisar

Ja vad ska man säga helgen är över och man är åter i helvettet :huvet dax att leta nytt jobb :mad:

jag förmodar att det var party i helgen och jag grämer mig över att jag inte kunde komme :huvet

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Mr-zx7 skrev:
Ja vad ska man säga helgen är över och man är åter i helvettet :huvet dax att leta nytt jobb :mad:

jag förmodar att det var party i helgen och jag grämer mig över att jag inte kunde komme :huvet
Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall må :zpy dan efter...
Skulle ju igentligen oxå jobbat men min slavdrivare tyckte att jag säkert skulle jobba bättre om jag fick en dags "vila" Ha! va fel han hade :D

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Asså, du var bakis igår... Jag o jens som trodde att du jobbade... Anyways, vi saknar våran trejde amigo, så snart får du vara klar med allt!

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
The_Wanderer skrev:
Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall må :zpy dan efter...
Skulle ju igentligen oxå jobbat men min slavdrivare tyckte att jag säkert skulle jobba bättre om jag fick en dags "vila" Ha! va fel han hade :D

Helt sant! man skall se possitivt på livet......SOMMAR`N ÄR SNART HÄR :banana .............eller???

Ja jag förmodar att det blir fler tillställningar av :fyllisar och nästa gång ska jag se till att hänga med! :banana

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Emmi skrev:
Asså, du var bakis igår... Jag o jens som trodde att du jobbade... Anyways, vi saknar våran trejde amigo, så snart får du vara klar med allt!
Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden :)

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
The_Wanderer skrev:
Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden :)

Måla?? renovera lägenheten???

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
The_Wanderer skrev:
Jag kan kanske hjälpa dej beroende på hur lång tid det handlar om... Tell me!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...