Ninja 9R skrev:Det blir desto roligare sen när väl fått lappen...det kan jag till och med garantera!
Känns löjligt att övningsköra när man haft B-kort i 15 år...
Ninja 9R skrev:Det blir desto roligare sen när väl fått lappen...det kan jag till och med garantera!
Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så?myztify skrev:
jag har gjort min premiärkörning nu, det blev en enligt mig kort sådan, Hovslätt --> Råslätt --> Barnarp --> Hyltena --> Torsviksrakan --> Taberg --> Hovslätt. Lite kallt var det men ack så härlig känsla, hoppas på mer bra väder så man får ut och stilla sin hunger.
WASP skrev:Av rutten att döma så ser det ut som en hovslättsbo, kan det vara så?
ålrajt! se till o bli klar med kortet då så lär man nog stöta på dig med vid nån åkning i sommarmyztify skrev:
Skulle kunna vara så, men ja e Tabergare, hojjen står hos en polare, ja saknar garage, så därför blev det den rutten, men snart så ska den hem till mina trakter. Måste bara fixa tak över styret till min lilla skönhet
WASP skrev:ålrajt! se till o bli klar med kortet då så lär man nog stöta på
dig med vid nån åkning i sommar
b t w så gula hojar rular
Zeb_Macahan skrev:Bara om det står suzuki på tanken...
//jaG
Wohoo!NSR_Martin skrev:Härligt! ut o åk med dig du som får... Mendans man själv får sitta här o glo
Haha, gött! kör på!Viffer skrev:Wohoo!
Hann med tredje rundan för i år idag innan det började falla små vita kalla tussar från himlen, var bara att ställa in hojen igen å ut me mersan å sladda.
Har nog kommit 5 cm nu om inte mer
Maverick skrev:Tycker de kan dröjas så där tills slutet av maj el lite senare.. sen kan gärna vår/sommar komma.. för vem vet..då kanske en annan e me på banan igen..
Ikon skrev:Svikare!!!!
The_Wanderer på ikons nik
natuligtvis du ska hit!!! skit i vad klockan är vi håller på hela natten!
Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall må dan efter...Mr-zx7 skrev:Ja vad ska man säga helgen är över och man är åter i helvettet dax att leta nytt jobb
jag förmodar att det var party i helgen och jag grämer mig över att jag inte kunde komme
The_Wanderer skrev:Det går fler tåg.. du får se det positivt, du slapp iallafall må dan efter...
Skulle ju igentligen oxå jobbat men min slavdrivare tyckte att jag säkert skulle jobba bättre om jag fick en dags "vila" Ha! va fel han hade
Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtidenEmmi skrev:Asså, du var bakis igår... Jag o jens som trodde att du jobbade... Anyways, vi saknar våran trejde amigo, så snart får du vara klar med allt!
The_Wanderer skrev:Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden
Jag kan kanske hjälpa dej beroende på hur lång tid det handlar om... Tell me!The_Wanderer skrev:Nja, jag kombinerade Jobb å bakis i lödags, i går jobba jag hårt som fan igen, vilket det blir ikväll igen... någon som vill måla? betalning: kvällsmat på MCdonalds... + lite sol i framtiden
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |