Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Meddot ju.... ett äkta gaysolarium Det räcker ju inte att vara färgmatchad in i benmärgen
//jaG
//jaG
eus skrev:Vart ska vi måla?
eus skrev:Vart ska vi måla?
Hohoo.. har ni startat målafirma? :kockoZeb_Macahan skrev:Meddot ju.... ett äkta gaysolarium Det räcker ju inte att vara färgmatchad in i benmärgen
//jaG
eus skrev:Hohoo.. har ni startat målafirma? :kocko
Är det nåt slags pyramidspel?Zeb_Macahan skrev:Nej, men vandraren startar ett gaysolarium i Nässjö...
//jaG
eus skrev:Är det nåt slags pyramidspel?
Zeb_Macahan skrev:Nej, det är ett så kallat "massagecentra" med östländska massöskor (?)
//jaG
Mr-zx7 skrev:Jaha då har man fått hem försäkringsbeskedet då
ändrat från 190:-/år till 129:-/år avställd
alltså en sänkning av försäkringen
pratade med dom om min påställning dom kunde inte säga om den har ändrats men förmodligen inte enligt honom jag pratade med! han trodde att det är samma som innan 6000:-/år
Zeb_Macahan skrev:halv, hel, mittimellan, varför snöar det nu när jag vill ha vår... många frågor, få svar....
//jaG
Zeb_Macahan skrev:halv, hel, mittimellan, varför snöar det nu när jag vill ha vår... många frågor, få svar....
//jaG
BENSON skrev:GUD har beställt den nya R1:an och dom släpps ju inte förens mitten/slutet av
mars så han håller inne mad värmen tills dess
Zeb_Macahan skrev:Tror du på gud, det gör inte jag...
//jaG
Mr-zx7 skrev:Jaha då har man fått hem försäkringsbeskedet då
ändrat från 190:-/år till 129:-/år avställd
alltså en sänkning av försäkringen
pratade med dom om min påställning dom kunde inte säga om den har ändrats men förmodligen inte enligt honom jag pratade med! han trodde att det är samma som innan 6000:-/år
BENSON skrev:HA....säger du bara....man flyttar inte till jönköping om man inte tror på gud
......... ....... ... ..
Brutus skrev:Tecknade ny försäkring idag...3600:- halv/hel...skulle kosta 6800:- hel/hel, men jag tyckte inte det var värt det..
T-H är inte så tokiga iallafall faktiskt..
Zeb_Macahan skrev:Testa att försäkra min en gång så märker du att dom är så tokiga... :kocko
//jaG
Inte alls konstigt.. då din e gixxer e strypt till 25 kw.. o försäkras i 25 kw.. den e mkt tyngre än dr:n o har troligen mindre effekt oxå (har inte en aning om hur mkt häst de e i dr:n).. så därför hamnar din gixxer i en lägre försäkringsklass än vad dr:n gör.. o försäkringsbolaget har inte en aning om din hoj har massa dyra kåpor o sånt.. men dom vet att en offroadhoj går ganska hårt i skogen!!Emmi skrev:På Jens hoj (GsxR 1000 -03): 36 530:- helår/helförsäkring
På min hoj (GsxR 600 -97): 3 969:- helår/helförsäkring
På Jens andra hoj (DR 350 -92): 4 184:- helår/helförsäkring
Min hoj e billigare i försäkring än Jens DR, vilken är äldre, har mindre effekt och är en offroad.
Isnt it ironic, dont you think? :kocko
Maverick skrev:Inte alls konstigt.. då din e gixxer e strypt till 25 kw.. o försäkras i 25 kw.. den e mkt tyngre än dr:n o har troligen mindre effekt oxå (har inte en aning om hur mkt häst de e i dr:n).. så därför hamnar din gixxer i en lägre försäkringsklass än vad dr:n gör.. o försäkringsbolaget har inte en aning om din hoj har massa dyra kåpor o sånt.. men dom vet att en offroadhoj går ganska hårt i skogen!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |