Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
det bästa vore ju att alla inte jobbade så mycket utan gick runt o sa "Fin Hund" hela dagarna...då skulle tiden gå mycket fortare...så...

"Fin Hund"

MOHAHAHAHAHAHA........ GAAAAHAHAHAHAHAHAHA :rofl :rofl :rofl

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Zeb_Macahan skrev:
22500 ville if ha... billigt va...

//jaG
spelar väl ingen roll vad if ville ha.. så länge du inte valde if.. för if ville ha 49200 kr för trafik på rettan.. inte heller så billigt.. men varför betala så mkt när jag fick 10000 kr för halv hos folksam??

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Tack, men, tänk er för, det funkar inte att ligga och pressa i 160 med en tvåtakts 125a, det är inte bra för motorn... tyvär... men sisådär 120 går väll bra, men jag vet inte vilket tempo ni brukar hålla på långfärder...?

OBS! Vi vill ha kvar körkortet med!

//jaG

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Fick sänkt på min CBR med 6000 kr... märkligt! Men riktigt gott! 3300 kr helår :yoparty

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Billigaste jag fick ner DRen (OBS 31hkr) var 12000 om året... nejtack sa jag åsså va morsan en hoj rikare, skulle aldrig komma på tanke att använda försäkringen för nått som händer i skog/is/bana så enda risken är om man kvaddar den helt på gata... emmi på samma address som jag skulle betala 4´, varför blir det helt plötsligt 8´dyrare när jag är äldre och blablabla... hennes är ju ingen tjejförsäkring.

//jaG

Maverick skrev:
spelar väl ingen roll vad if ville ha.. så länge du inte valde if.. för if ville ha 49200 kr för trafik på rettan.. inte heller så billigt.. men varför betala så mkt när jag fick 10000 kr för halv hos folksam??

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
OBS! Vi vill ha kvar körkortet med!

//jaG

Okej, så då åker ni i 200+ så polisen aldrig kommer ifatt er, typ? :va :rolleyes:

Nä, vill inte farsan ner åker jag jättegärna med er! Men ni får säga om ni verkligen vill ha med mig, för som sagt, hålla maxtempo med 2takts-125a är ju inte att rekomendera i så många mil... Men håller ni skapligt lagligt tempo är det ju inga problem, det är väll om det blir nån slags slutspurt som jag inte hänger med isf :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Dont vörry, be happy

//jaG

NSR_Martin skrev:
Okej, så då åker ni i 200+ så polisen aldrig kommer ifatt er, typ? :va :rolleyes:

Nä, vill inte farsan ner åker jag jättegärna med er! Men ni får säga om ni verkligen vill ha med mig, för som sagt, hålla maxtempo med 2takts-125a är ju inte att rekomendera i så många mil... Men håller ni skapligt lagligt tempo är det ju inga problem, det är väll om det blir nån slags slutspurt som jag inte hänger med isf :D

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Sir Ikon,Nina åker ner...och jag kommer ta med min fina hund...brutus tror jag e självskriven oxå,så snacka med han för han vet mer än mig om när jag ska åka :3freak

Några 200+ är inte så aktuellt för min del,snarare 100-...jag antar att den inte kommer gå så fort i sommar...men full ska jag bli :fyllisar

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:

Vi ligger inte i mer än laglig fart, sådär 120-130 km/h när vi (dvs JSM) åker långt. Ingen idé att riskera körkortet för att ta sej nånstans fort (dessutom på tråkiga vägar). Du hänger med, dont worry.

/Emmi

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Vi ligger inte i mer än laglig fart, sådär 120-130 km/h när vi (dvs JSM) åker långt. Ingen idé att riskera körkortet för att ta sej nånstans fort (dessutom på tråkiga vägar). Du hänger med, dont worry.

/Emmi

Nej, precis, körkortet vill man gärna ha kvar efter att man har kämpat för o få det... Men jag ska se vad fader min säger om det... Det är ju ett tag kvar iofs...

Måste man boka i tid? eller är det ingen fara?

BTW, läste igenom bladet dom gav ut, det va ju massa roliga saker!

MEN, alltid ett men, det står dels 20-75 år, men skitsamma, det kan väll inte va några problem? du får säga att du är min mamma annars, låter troligt...

Men sen så är det provkörning av crossar och supermotoard osv, men... undra om jag får testa på cross och så, tyvärr så tror jag inte dom är så schysta på den biten, blir nog till att stå o kolla på, eller vad tror ni? cross kanske går, men supermotard? Och det va sporthojar med va? Det går nog inte, får nöja mig med NSRn, inte illa det iofs :)

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Zeb_Macahan skrev:

/Emmi
e vägen tråkig.. så blir den inte roligare av att köra långsamt.. gör den rolig istället o kör i 200+.. så e man framme fortare o då kan man öppna första bärsen mkt tidigare.. alltid när jag o carro körde någonstans så höll vi iaf 160+ på alla tråkiga vägar.. :rock

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
myztify skrev:
:angel

10-12/6 är sweden rock, fan har ju inte råd med allt....
Yeee!!! :yoparty
1-7/6 grekland, 10-12/6 sweden rock, 14-20/7 lelleträffen... ska man behöva gå runt å va packad hela juni eller :4skrika :D

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
NSR_Martin skrev:

Det är lugnt, du lär nog ha ditt kort då.
Vi håller ju på dig :tummenupp

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Ikon skrev:
det bästa vore ju att alla inte jobbade så mycket utan gick runt o sa "Fin Hund" hela dagarna...då skulle tiden gå mycket fortare...så...

"Fin Hund"
Funkar inte, inte för mig iaf. Va kul i början tills alla började ifrågasätta vad jag sa:
Jag -Fin hund
Arbets kamrat -Va?

Jag -Fin hund
Arbets kamrat -Öh, va?

Jag -Fin hund
Arbets kamrat -Vad är det med dig?

Jag -Fin hund
Arbets kamrat -Är du full eller?

Jag -Fin hund
Arbets kamrat - :kocko

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
Sir Ikon,Nina åker ner...och jag kommer ta med min fina hund...brutus tror jag e självskriven oxå,så snacka med han för han vet mer än mig om när jag ska åka :3freak

Några 200+ är inte så aktuellt för min del,snarare 100-...jag antar att den inte kommer gå så fort i sommar...men full ska jag bli :fyllisar

Njae..jag har fan inte koll på det, men jag hade funderingar på kanske Måndag morron...så man hinner bli bakis till Tisdagen....

Nån bankörning på Gotland ring är nog lite riktigt inaktuellt för min del...känner jag resten av gårdenmedlemmarna rätt så är det nog ingen som är i tillräckligt gott skick för det.

o sen har Ikon sagt att det bara är fegisar som kör bana..;)

Soptunnestörtlopp here we come...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...