Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
ring johan/ikon då på 140522..

kan ta bort detta mess sen om du inte vill att ditt nr ska finnas här johan..

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Mr-zx7 skrev:
Fan det ser ut som om jag inte dyker upp ikväll!!!! :mad:
få se hur kvällen ser ut.... sitter på jobbet fortfarande :mad:
Neeeeeej!! åk genast hem o ta en snabb dusch.. sen ta du dig ut snabbare än kvickt i minst 400 knop.. o börja halsa ett par bärs.. om nu flickan din e sugen på att umgås lite me lite knäppt folk så tror jag att hon oxå e välkommen då de kommer vara lite andra tjejer där oxå.. men kolla av me sir ikon von coolman först.. givetvis ska du komma!!!!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
Neeeeeej!! åk genast hem o ta en snabb dusch.. sen ta du dig ut snabbare än kvickt i minst 400 knop.. o börja halsa ett par bärs.. om nu flickan din e sugen på att umgås lite me lite knäppt folk så tror jag att hon oxå e välkommen då de kommer vara lite andra tjejer där oxå.. men kolla av me sir ikon von coolman först.. givetvis ska du komma!!!!

självklart ska du komma!!!!nykter upphör för fan :fyllisar

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

Japp då var de gjort, hojjen är påställd och det är bara att ge sig ut... :yoparty
Imorgon ska ni hålla er långt in mot husen när ni är ute på promenad, alltså inget vinglande på trotoaren :4skrika, en gul hoj med mig på och en grön ninja efter, då är det ja som är på övning...
ps
inga kommentarer om alla fel ja gör, mitt själförtroende är dåligt redan från början
ds

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
myztify skrev:

Japp då var de gjort, hojjen är påställd och det är bara att ge sig ut... :yoparty
Imorgon ska ni hålla er långt in mot husen när ni är ute på promenad, alltså inget vinglande på trotoaren :4skrika, en gul hoj med mig på och en grön ninja efter, då är det ja som är på övning...
ps
inga kommentarer om alla fel ja gör, mitt själförtroende är dåligt redan från början
ds
Bäst o hålla sig inne då kanske? :va

:tungan

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Twice!!!

Jag vetifan vart min telefon har tagit vägen...jag tror att den är här nånstans, men för säkerhets skulle så kan du slå en signal hem till Ikon istället när du närmar dig...140522 hade han som det står en bit upp...

Brutus hos Ikon Von Coolman...

Hoppas du ser det här innan du drar bara...

Jojjomen! Han se :tummenupp
Bara hoppas någon i huset är i pratande tillstånd :hihi
Är hos er runt kvart över 10 :fyllisar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Mr-zx7 skrev:
Fan det ser ut som om jag inte dyker upp ikväll!!!! :mad:
få se hur kvällen ser ut.... sitter på jobbet fortfarande :mad:
Svikare!!!!
The_Wanderer på ikons nik

natuligtvis du ska hit!!! skit i vad klockan är vi håller på hela natten! :fyllisar

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
skål på er då :öl .....tar det lungt ikväll måste :trött lite.
Ska upp med tuppen imon.....ska iväg och åka mini moto....och försöka inviga hjälmkameran........
Är väl ingen ide att säga " Ta det lugnt ikväll"...... :fyllisar :fart :zpy

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
NSR_Martin skrev:
Själv sitter man här o dricker pepsi :D

Har ni trevligt eller? :gnissla Vilka va där?

hmm..inte så många kändisar från forumet kanske...Jag, Ikon, Nina, Twice, Carro, Maverick och The_Wanderer...det var nog alla härifrån iallafall...

Det var rätt trevligt..Uppstod viss förvirring nån gång under kvällen..fortfarande osäker på vad som hände, men det är inte så noga nu. Alltid trevligt med de där gossarna o töserna..

Jäkligt kul att träffa Twice också..blev inte så mycket snackande, men du verkade komma fint överens med Ydde och Tequilan iallafall..sånt gillar vi...hoppas du känner av det imorgon...:tummenupp

Benson - Tar det alltid lugnt..det vet du..;)

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Brutus skrev:
hmm..inte så många kändisar från forumet kanske...Jag, Ikon, Nina, Twice, Carro, Maverick och The_Wanderer...det var nog alla härifrån iallafall...

Det var rätt trevligt..Uppstod viss förvirring nån gång under kvällen..fortfarande osäker på vad som hände, men det är inte så noga nu. Alltid trevligt med de där gossarna o töserna..

Jäkligt kul att träffa Twice också..blev inte så mycket snackande, men du verkade komma fint överens med Ydde och Tequilan iallafall..sånt gillar vi...hoppas du känner av det imorgon...:tummenupp

Benson - Tar det alltid lugnt..det vet du..;)

De va hur kul som helst! :yoparty Jodå, jag å Ydde samt tequilan hade det trevligt villket slutade i grovt dubbelseende :fyllisar Härligt å träffa alla som va där! Härligt folk! Får försöka snacka lite mer nästa gång :hihi !
Hoppas det blir fler gånger.

Vill tacka Ikon och Nina för man fick komma!

Kan ju tilläga att man mår lite :arsele idag!! :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Twice skrev:
Kan ju tilläga att man mår lite :arsele idag!! :D

Drick pepsi nästa gång :D

Ingen som varit ute o kört en runda ännu? Det är fint väder nu, tort på vägen, lite dammit dock, men men...

Själv FÅR man inte ens kör hoj än :huvet Den står o väntar i garaget... GRR, vill ut o köra!! :4skrika

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
NSR_Martin skrev:
Drick pepsi nästa gång :D

Ingen som varit ute o kört en runda ännu? Det är fint väder nu, tort på vägen, lite dammit dock, men men...

Själv FÅR man inte ens kör hoj än :huvet Den står o väntar i garaget... GRR, vill ut o köra!! :4skrika

jag har gjort min premiärkörning nu, det blev en enligt mig kort sådan, Hovslätt --> Råslätt --> Barnarp --> Hyltena --> Torsviksrakan --> Taberg --> Hovslätt. Lite kallt var det men ack så härlig känsla, hoppas på mer bra väder så man får ut och stilla sin hunger.

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
myztify skrev:

jag har gjort min premiärkörning nu, det blev en enligt mig kort sådan, Hovslätt --> Råslätt --> Barnarp --> Hyltena --> Torsviksrakan --> Taberg --> Hovslätt. Lite kallt var det men ack så härlig känsla, hoppas på mer bra väder så man får ut och stilla sin hunger.
Det var tur att man höll sig inne i huset idag då... :gnissla :tungan

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Ninja 9R skrev:
Det låter bra! :tummenupp
Är vansinnigt sugen på att ta ut min men det får nog dröja ett tag till... :(

Jag får ju inte köra själv, måste ju ha någon bakom mig som vaktar den gröna skylten på min rygg :mad: . Annars hade jag nog blivit guldkund hos Statoil på en dag :yoparty

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
myztify skrev:

Jag får ju inte köra själv, måste ju ha någon bakom mig som vaktar den gröna skylten på min rygg :mad: . Annars hade jag nog blivit guldkund hos Statoil på en dag :yoparty
Det blir desto roligare sen när väl fått lappen...det kan jag till och med garantera! :fakta :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...