Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Zeb_Macahan skrev:
Kan vi göra, så kanske vi kan få ett bättre pris tillockmed.

Men du vet väl att jag smygmonterar en türbo på hojen bara för att inte förlora... det är viktigt i moppefuckokretsar att ha mest hk.. :D:D
//jaG

ja...du med turbo och jag med .......

Bifogat

• nos.gif
    nos.gif
    7.2 KB · Visningar: 44

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Kan vi göra, så kanske vi kan få ett bättre pris tillockmed.

Men du vet väl att jag smygmonterar en türbo på hojen bara för att inte förlora... det är viktigt i moppefuckokretsar att ha mest hk.. :D:D

//jaG

Jaja, jätteviktigt, har du inte mest häst vill ju jag aldrig träffa dig mer :hihi
:rolleyes:

Ni sitter och diskuterar och hoppas på att ni har mest hästar, båda har över 150 hk, själv sitter man här o drömmer om sommaren med 25-30 hk, känns rätt lustigt :gnissla

BTW, jag kan va med på bänkningen, så slipper ni va oroliga för o komma sist, det verkar viktigt att inte göra det för er ju :D

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
NSR_Martin skrev:
Jaja, jätteviktigt, har du inte mest häst vill ju jag aldrig träffa dig mer :hihi
:rolleyes:

Ni sitter och diskuterar och hoppas på att ni har mest hästar, båda har över 150 hk, själv sitter man här o drömmer om sommaren med 25-30 hk, känns rätt lustigt :gnissla

BTW, jag kan va med på bänkningen, så slipper ni va oroliga för o komma sist, det verkar viktigt att inte göra det för er ju :D

Mej spelar det ingen roll vem som har mest .....

Bara jag vinner :D :D

Nä.... jag är mest ute efter skillnaden på min orginal .
och efter.

Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Samma här, tom plonka... blev av med strax över 10 lakan för ett sketet akra system.. :banana :rolleyes:

-D

BENSON skrev:
Såja.....nu är plonkan tom :( ......
Har beställt lite gott o blandat till hojen för i runda slängar 16 000 idag......
Nån sa här på forumet att pengar är till för att göras åt :) :) :)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Mr-zx7 skrev:
Hmmm..... måste nog snart boka

Jag fixade våra biljetter idag. Det lär ju inte vara några problem med biljetter än på ett litet tag känns det som, men boendet är nog kinkigare om du inte ska bo i tält.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
såja...nu har jag varit o sett den första filmen från ISY crew (alltså företaget Ikon,seabass,Ydde) lite snabbt ihophaffsat av ydde som gjorde det för första gången,men resultatet blev riktigt bra tycker jag,det är lite innhåll från söndagen åkning på torsvik,lite rullstolswheelies från mavve,supande på nyår,samt sånt som man gör på fyllan o får ont i flera veckor av prylar.

ska försöka fixa lite serverplats imorgon sen kommer den upp! :tummenupp

har även försäkrat hojen nu...11780 halv/hel på moi så nu börjar min säsong :yoparty

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
1. Zeb, Måndag 21.15, stannar hela veckan och åker 2 dgr på gotland ring
2. Emmi, Måndag 21.15, stannar hela veckan och åker 2 dgr på gotland ring
3. Carro, Söndag 21.15, stannar o super hela veckan bor på hotel
4. Maverick, Söndag 21.15, stannar hela veckan.. tokfull, sover där jag däckar!
5. The_Wanderer, Måndag 21.15, stannar hela veckan
6. Eus, måndag 21.15, stannar hela veckan, ev. flickvän med.
7. Ikon-Söndag 21.15, stannar vid mavves sida o lär mig hur det ska gå till när man super.
8. Nina-Söndag 21.15,stannar hela veckan o tar hand om Ikon...(hoppas han iaf.)

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
såja...nu har jag varit o sett den första filmen från ISY crew (alltså företaget Ikon,seabass,Ydde) lite snabbt ihophaffsat av ydde som gjorde det för första gången,men resultatet blev riktigt bra tycker jag,det är lite innhåll från söndagen åkning på torsvik,lite rullstolswheelies från mavve,supande på nyår,samt sånt som man gör på fyllan o får ont i flera veckor av prylar.

har även försäkrat hojen nu...11780 halv/hel på moi så nu börjar min säsong :yoparty

Upp med den snabbt, vill se vill se
BTW hur stor är den? kan du skicka på msn eller icq?

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
1. Zeb, Måndag 21.15, stannar hela veckan och åker 2 dgr på gotland ring
2. Emmi, Måndag 21.15, stannar hela veckan och åker 2 dgr på gotland ring
3. Carro, Söndag 21.15, stannar o super hela veckan bor på hotel
4. Maverick, Söndag 21.15, stannar hela veckan.. tokfull, sover där jag däckar!
5. The_Wanderer, Måndag 21.15, stannar hela veckan
6. Eus, måndag 21.15, stannar hela veckan, ev. flickvän med.
7. Ikon-Söndag 21.15, stannar vid mavves sida o lär mig hur det ska gå till när man super.
8. Nina-Söndag 21.15,stannar hela veckan o tar hand om Ikon...(hoppas han iaf.)
9. Brutus - Söndag 21:15, bakfull hela veckan...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:

hmm...annars kan du ju skita i det...(misstänker starkt att man är med en del i nyårsklilppen o det bör brännas på bål och för alltid hamna i glömska.)

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:

Ska lära dig alla mina hemligheter till den snabbaste perfekta tokfyllan.. det e iofs inget man lär sig på en vecka.. jag fick tillbringa år i rottne för att lära mig.. de dumma e ju att man nästan aldrig kommer ihåg något av det man lärt sig kvällen innan.. så de tar ett par år o lära sig.. :rofl :va

Sen har jag ju tappat hur mkt som helst nu.. så jag ta denna vecka om en comeback.. en vecka där spriten flödar som vin o vin som öl o öl som mjölk.. där man går runt o skriker powerwheelie hela dagarna o skålar me andra powerwheelare.. så Ikon.. eftersom vi drack upp ca 7 liter sprit (o en hel del öl o sånt) på en 4-5 dagar i Åre.. hur mkt ska vi då ta med till Visby?? :fyllisar :fyllisar :4skrika

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
så Ikon.. eftersom vi drack upp ca 7 liter sprit (o en hel del öl o sånt) på en 4-5 dagar i Åre.. hur mkt ska vi då ta med till Visby?? :fyllisar :fyllisar :4skrika

ja man är ju 1 år visare nu+att man inte behöver oroa sig att man ska däcka ute...så lär vi nog behöva ett gäng dunkar... :fyllisar

brutus ring mig...jag o ydde e hemma o meckar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Upp med den snabbt, vill se vill se
BTW hur stor är den? kan du skicka på msn eller icq?

den är ju stor som ett as,typ 79mb tror jag,varken jag eller özkan vet hur man förminskar formatet utan okorta filmen...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
ja man är ju 1 år visare nu+att man inte behöver oroa sig att man ska däcka ute...så lär vi nog behöva ett gäng dunkar... :fyllisar

brutus ring mig...jag o ydde e hemma o meckar

Det är ju fan morgon fortfarande..en annan vaknade ju nyss..

Ska man beställa några Jeltzin till lellträffen eller??:D

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Zeb_Macahan skrev:
Har lusläst MCN´s test och där hade suckan och yamman nästintill lika mycket effekt, hondan svagast och kwacken starkast. snabbast va kwacken och tvåa (på den banan) va suckan...

Bevisar ju bara precis hur jämnt det mellan hojarna, lika milsvida skillnader som på våra två....:rolleyes:

vi som är amatörer kan välja det som känns bäst med själen, vi blir ändå frånåkta av en riktigt slipad förare med en GS550.... :(

Förresten, Eus och Vandraren, 150 daler till mig i förbokningsavgift. jag skickar ett PM med specifikationerna.

//jaG

R1:an blir tydligen superbike of the year om man får tro MCN

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=193847

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
den är ju stor som ett as,typ 79mb tror jag,varken jag eller özkan vet hur man förminskar formatet utan okorta filmen...

Antingen går du in i windows moviemaker o ändrar kvallen så den inte tar så mycket, om du nu inte har tex Vegas video eller pinnacle studio...

Eller, så går du in i 125a-delen här på forumet, där finns en sticky om uppladdning av filmer, det är en kille som bidrar med en server så där kan du ladda upp...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
Antingen går du in i windows moviemaker o ändrar kvallen så den inte tar så mycket, om du nu inte har tex Vegas video eller pinnacle studio...

Eller, så går du in i 125a-delen här på forumet, där finns en sticky om uppladdning av filmer, det är en kille som bidrar med en server så där kan du ladda upp...

nu drar vi till torsvik o filmar :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...