Aion
black danger lost in the woods
Hmmm..... måste nog snart bokaEmmi skrev:Fick båtbiljetterna till Lelleträffen idag! =)
Hmmm..... måste nog snart bokaEmmi skrev:Fick båtbiljetterna till Lelleträffen idag! =)
Mr-zx7 skrev:Hmmm..... måste nog snart boka
Zeb_Macahan skrev:Kan vi göra, så kanske vi kan få ett bättre pris tillockmed.
Men du vet väl att jag smygmonterar en türbo på hojen bara för att inte förlora... det är viktigt i moppefuckokretsar att ha mest hk..
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Kan vi göra, så kanske vi kan få ett bättre pris tillockmed.
Men du vet väl att jag smygmonterar en türbo på hojen bara för att inte förlora... det är viktigt i moppefuckokretsar att ha mest hk..
//jaG
NSR_Martin skrev:Jaja, jätteviktigt, har du inte mest häst vill ju jag aldrig träffa dig mer
Ni sitter och diskuterar och hoppas på att ni har mest hästar, båda har över 150 hk, själv sitter man här o drömmer om sommaren med 25-30 hk, känns rätt lustigt
BTW, jag kan va med på bänkningen, så slipper ni va oroliga för o komma sist, det verkar viktigt att inte göra det för er ju
BENSON skrev:Såja.....nu är plonkan tom ......
Har beställt lite gott o blandat till hojen för i runda slängar 16 000 idag......
Nån sa här på forumet att pengar är till för att göras åt
Goffe skrev:Samma här, tom plonka... blev av med strax över 10 lakan för ett sketet akra system..
-D
Mr-zx7 skrev:Hmmm..... måste nog snart boka
Ikon skrev:såja...nu har jag varit o sett den första filmen från ISY crew (alltså företaget Ikon,seabass,Ydde) lite snabbt ihophaffsat av ydde som gjorde det för första gången,men resultatet blev riktigt bra tycker jag,det är lite innhåll från söndagen åkning på torsvik,lite rullstolswheelies från mavve,supande på nyår,samt sånt som man gör på fyllan o får ont i flera veckor av prylar.
ska försöka fixa lite serverplats imorgon sen kommer den upp!
har även försäkrat hojen nu...11780 halv/hel på moi så nu börjar min säsong
Ikon skrev:ska försöka fixa lite serverplats imorgon sen kommer den upp!
Ikon skrev:7. Ikon-Söndag 21.15, stannar vid mavves sida o lär mig hur det ska gå till när man super.
Maverick skrev:så Ikon.. eftersom vi drack upp ca 7 liter sprit (o en hel del öl o sånt) på en 4-5 dagar i Åre.. hur mkt ska vi då ta med till Visby??
Twice skrev:Upp med den snabbt, vill se vill se
BTW hur stor är den? kan du skicka på msn eller icq?
Ikon skrev:ja man är ju 1 år visare nu+att man inte behöver oroa sig att man ska däcka ute...så lär vi nog behöva ett gäng dunkar...
brutus ring mig...jag o ydde e hemma o meckar
Zeb_Macahan skrev:Har lusläst MCN´s test och där hade suckan och yamman nästintill lika mycket effekt, hondan svagast och kwacken starkast. snabbast va kwacken och tvåa (på den banan) va suckan...
Bevisar ju bara precis hur jämnt det mellan hojarna, lika milsvida skillnader som på våra två....
vi som är amatörer kan välja det som känns bäst med själen, vi blir ändå frånåkta av en riktigt slipad förare med en GS550....
Förresten, Eus och Vandraren, 150 daler till mig i förbokningsavgift. jag skickar ett PM med specifikationerna.
//jaG
Ikon skrev:den är ju stor som ett as,typ 79mb tror jag,varken jag eller özkan vet hur man förminskar formatet utan okorta filmen...
NSR_Martin skrev:Antingen går du in i windows moviemaker o ändrar kvallen så den inte tar så mycket, om du nu inte har tex Vegas video eller pinnacle studio...
Eller, så går du in i 125a-delen här på forumet, där finns en sticky om uppladdning av filmer, det är en kille som bidrar med en server så där kan du ladda upp...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |