Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
MR ZX-7R!!!!

Nänä enn annan sliter i sitt anletes svett!!:fakta För att slippa äta navelludd och slicka på dörrkarmarna för att överleva...... har ju inte ens råd att åka anständig hoj :(

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Är det inte bättre att slicka på golvet... där ligger ju allt det gottiga :rolleyes:

:banana

//jaG

spenk skrev:
MR ZX-7R!!!!

Nänä enn annan sliter i sitt anletes svett!!:fakta För att slippa äta navelludd och slicka på dörrkarmarna för att överleva...... har ju inte ens råd att åka anständig hoj :(

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
MR ZX-7R!!!!

man får helt enkelt ta sig råd...men det är värt vart enda öre!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
Nå, blev det nån film idag? :)

Hade varit roligare o se det live iofs, hehe

japp det blev ett par riktigt bra klipp,börja komma igång lite nu igen...den ihopklippta filmen kommer nog att bli klar på söndag så då kan ni få den via icq!

Twice!...det blir lite bus imorgon oxå,både jag o ydde e lediga,så vi drar väl upp vid 12 tiden nångång o då hoppas vi att du e där :7peta

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Brutus skrev:
hmm...annars kan du ju skita i det...(misstänker starkt att man är med en del i nyårsklilppen o det bör brännas på bål och för alltid hamna i glömska.)
Och helt plötsligt känner jag ett oemotståndligt behov av att se filmen :D :D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Kyckling skrev:
Och helt plötsligt känner jag ett oemotståndligt behov av att se filmen :D :D

Kycklingen visar sin fula näbb här också...:D

Det är inte mycket att se...så jag skulle rekommendera alla att inte slösa på sin bandbredd för den här filmen...:rolleyes:

Nä...jag har sett en "råkopia" på den och det ser faktiskt inte alls tokigt ut..blir nog en rätt kul liten film.:)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
F*n va man längtar, blev inte bättre av att man mötte en blå streetfighter som slangade på E4:an nyss... läckert!!! Vill oxå se filmen nu..

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
spenk skrev:
MR ZX-7R!!!!

hahaha!!! ja det är ett hårt liv man lever! och dessutom så får man tillbringa dagarna (just nu) på skitiga byggen här istan och lyssna på rörmockare och annat löst folk.... :lol

......nä det är ganska kul oftast!!!

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
japp det blev ett par riktigt bra klipp,börja komma igång lite nu igen...den ihopklippta filmen kommer nog att bli klar på söndag så då kan ni få den via icq!

Twice!...det blir lite bus imorgon oxå,både jag o ydde e lediga,så vi drar väl upp vid 12 tiden nångång o då hoppas vi att du e där :7peta

GE MIG..... :squid

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:

Helvete! :huvet :huvet :huvet :huvet
Jag måste fan börja vakna som vanligt folk igen!
Att jag inte läste igårkväll, ska ställa mej och slå huvudet i väggen en stund nu!
Blir det mer i helgen?

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Goffe skrev:
F*n va man längtar, blev inte bättre av att man mötte en blå streetfighter som slangade på E4:an nyss... läckert!!! Vill oxå se filmen nu..
Hahaha.. o de där finns på film.. :D åkte i bilen bakom o filmade.. :D

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Mr-zx7 skrev:
hahaha!!! ja det är ett hårt liv man lever! och dessutom så får man tillbringa dagarna (just nu) på skitiga byggen här istan och lyssna på rörmockare och annat löst folk.... :lol

......nä det är ganska kul oftast!!!

mmmmmm gå på bygge....... det var längesedan nu!!!! skulle nog varit skönt som omväxling... vilket är du på? som vad? rörmokare är fina människor!!:fakta
förtala dem ej de kan finnas i din närhet........ :7peta

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Helvete! :huvet :huvet :huvet :huvet
Jag måste fan börja vakna som vanligt folk igen!
Att jag inte läste igårkväll, ska ställa mej och slå huvudet i väggen en stund nu!
Blir det mer i helgen?

det blir kanske lite imorgon oxå...

det ska bli intressant o gå till jobbet på måndag...kan tänka mig att det blir ett litet lugnt samtal med högsta chefen på maersk torsvik :rolleyes:

Förnekar allt :cool:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...