Det är ju fan att man ska vakna nu!Ikon skrev:nu drar vi till torsvik o filmar![]()
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Det är ju fan att man ska vakna nu!Ikon skrev:nu drar vi till torsvik o filmar![]()
Ikon skrev:nu drar vi till torsvik o filmar![]()
Japp.Mr-zx7 skrev:Vafan är det bara jag som knegar eller![]()
Mr-zx7 skrev:Vafan är det bara jag som knegar eller![]()
spenk skrev:MR ZX-7R!!!!
Nänä enn annan sliter i sitt anletes svett!!För att slippa äta navelludd och slicka på dörrkarmarna för att överleva...... har ju inte ens råd att åka anständig hoj
![]()
Nänä enn annan sliter i sitt anletes svett!!För att slippa äta navelludd och slicka på dörrkarmarna för att överleva...... har ju inte ens råd att åka anständig hoj
![]()
NSR_Martin skrev:Nå, blev det nån film idag?
Hade varit roligare o se det live iofs, hehe
Och helt plötsligt känner jag ett oemotståndligt behov av att se filmenBrutus skrev:hmm...annars kan du ju skita i det...(misstänker starkt att man är med en del i nyårsklilppen o det bör brännas på bål och för alltid hamna i glömska.)
Hahaha.. samma här..Kyckling skrev:Och helt plötsligt känner jag ett oemotståndligt behov av att se filmen![]()
![]()
Kyckling skrev:Och helt plötsligt känner jag ett oemotståndligt behov av att se filmen![]()
![]()
![]()
Ikon skrev:japp det blev ett par riktigt bra klipp,börja komma igång lite nu igen...den ihopklippta filmen kommer nog att bli klar på söndag så då kan ni få den via icq!
Twice!...det blir lite bus imorgon oxå,både jag o ydde e lediga,så vi drar väl upp vid 12 tiden nångång o då hoppas vi att du e där![]()
Helvete!Ikon skrev:japp det blev ett par riktigt bra klipp,börja komma igång lite nu igen...den ihopklippta filmen kommer nog att bli klar på söndag så då kan ni få den via icq!
Twice!...det blir lite bus imorgon oxå,både jag o ydde e lediga,så vi drar väl upp vid 12 tiden nångång o då hoppas vi att du e där![]()
Hahaha.. o de där finns på film..Goffe skrev:F*n va man längtar, blev inte bättre av att man mötte en blå streetfighter som slangade på E4:an nyss... läckert!!! Vill oxå se filmen nu..
Mr-zx7 skrev:hahaha!!! ja det är ett hårt liv man lever! och dessutom så får man tillbringa dagarna (just nu) på skitiga byggen här istan och lyssna på rörmockare och annat löst folk....![]()
......nä det är ganska kul oftast!!!
Twice skrev:Helvete!![]()
![]()
![]()
![]()
Jag måste fan börja vakna som vanligt folk igen!
Att jag inte läste igårkväll, ska ställa mej och slå huvudet i väggen en stund nu!
Blir det mer i helgen?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand