Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
det e inga probbs...kom om du vill

Får nog ta och göra det, det är jäkligt kul o se hojar gasa, specielt lite stuntande, det ser man inte allt för ofta live... Kul nu på våren när det va längesen man såg nån hoj med...

Säg bara platts och tid så dyker jag förmodligen upp... :)

Jag få lova att skärpa mig snart då, hehe, du kan få det skriftligt :D Det är knappt 2 veckor kvar, sen börjar jag övningsköra... Vet ni hur lång väntetid det brukar vara på uppkörningstider i mitten av mars typ?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Vilken tid kör ni vid imon förresten?

Jag lär inte gå upp förrens 12... är det för sent? När börjar ni, och hur länge håller ni uppskattningsvis på?

EDIT: kom på en sak, kanske lite sent att fråga nu :D

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Filmen är inte färdig än...vi tänkte klippa lite till...men på söndag finns den att tanka från min icq...eller än server.

Dom som e sugna på o kolla på lite när vi filmar,så blir det en sväng imorgon,vet inte tid eller plats än,men jag slänger upp ett inlägg om det imorgon...

BTW fest imorgon...kom om ni vill :tummenupp

Jag ställer klockan på 11.00 imorgon! Får se om jag kan ta hojj upp.
Polaren är ju lite snål med att låna ut hojjen, och min egna är ju som en konservburk...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
Vilken tid kör ni vid imon förresten?

Jag lär inte gå upp förrens 12... är det för sent? När börjar ni, och hur länge håller ni uppskattningsvis på?

EDIT: kom på en sak, kanske lite sent att fråga nu :D

runt 14 tiden skulle jag tro...

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

Jag hade tänkt ut och övningsköra idag, ska ni hänga untanför CDC-byggnaden eller? Kunde ju vara kul att kolla lite och träffa några av er.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
myztify skrev:
:angel

Jag hade tänkt ut och övningsköra idag, ska ni hänga untanför CDC-byggnaden eller? Kunde ju vara kul att kolla lite och träffa några av er.
CDC-byggnaden? :va

Vilken är det? Var ligger den? Adress/gatnamn?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
det stora lagret som ligger uppe på torsviks industri område...rätt svårt o missa faktiskt...

14 blir kanon

Oki, Twice har hjälpt mig, jag va där i sommras, jag känner igen mig där uppe, så det är lugnt nu, åker via råslätt, känns lättare och närmare än att åka via hovslätt... Så nu kommer jag hitta utan problem iaf...

1 och en halv timme kvar :gnissla

EDIT: Jag tar med digital-kameran... Tar nån mer med sig kamera?...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Det verkar så illa så att tom jag kommer upp o glor en stund...så går det när man inte har nåt för sig..:) väl mött...

Jag tror jag hittar till CDC iallafall...annars ringer jag dig, Ikon...

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Maverick skrev:
En fråga till dig.. hur e en moster 600 o köra??
Ja du vad ska man säga.
Jag tycker det e en rolig liten leksak, men det e ju ingen racer direkt.
Har moddat om den lite så jag har fått ut lite extra hästar. (slip-on,dynojet,sportluftfilter)
Jag tycker det e stor skillnad mot orginal.

Sen låter den ju underbart och är enligt mig en av dom snyggaste hojarna rent designmässigt. Satte på clip-on styre nu i vinter så det ska bli kul att se hur den blir att köra med det på. Det blir ju väldigt framåtlutat och sämre svängradie, men jag tror att det blir skönare ändå. Man slipper ju lite mer fartvind när man kör fort och den borde bli ännu roligare när det svänger. +att den ser grymt mycke snyggare ut än orginal.

Långt svar kanske...
Kort sagt. Jag e kär, men jag skulle ju hellre ha en 900 eller en buell. Men det e ju omöjligt som student.

(Diss my bike and i'll piss on your whife :tungan )

Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
f*n vanice att får se lite hojåka!! :tummenupp vart "lite" imponerad av sir Ikon... vill åsså kunna wheela så.. får sitta i golfen tills vidare o räkna ner tills kwacken kommer..

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Eftersom jag inte har nånn fru så kan jag ju säga att 600an är lite trött ...

:tungan

//jaG

yonsson skrev:
Ja du vad ska man säga.
Jag tycker det e en rolig liten leksak, men det e ju ingen racer direkt.
Har moddat om den lite så jag har fått ut lite extra hästar. (slip-on,dynojet,sportluftfilter)
Jag tycker det e stor skillnad mot orginal.

Sen låter den ju underbart och är enligt mig en av dom snyggaste hojarna rent designmässigt. Satte på clip-on styre nu i vinter så det ska bli kul att se hur den blir att köra med det på. Det blir ju väldigt framåtlutat och sämre svängradie, men jag tror att det blir skönare ändå. Man slipper ju lite mer fartvind när man kör fort och den borde bli ännu roligare när det svänger. +att den ser grymt mycke snyggare ut än orginal.

Långt svar kanske...
Kort sagt. Jag e kär, men jag skulle ju hellre ha en 900 eller en buell. Men det e ju omöjligt som student.

(Diss my bike and i'll piss on your whife :tungan )

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Zeb_Macahan skrev:
Eftersom jag inte har nånn fru så kan jag ju säga att 600an är lite trött ...

:tungan

//jaG

Inte om man jämför med min dragstar 650 som jag hade innan. Jämfört med den e denna en raket :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...