Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Redan testat.. hon var ett riktigt monster..Brutus skrev:Om du vill kan jag kanske ordna en provtur på min moster Eva..
Redan testat.. hon var ett riktigt monster..Brutus skrev:Om du vill kan jag kanske ordna en provtur på min moster Eva..
Maverick skrev:Redan testat.. hon var ett riktigt monster..
Ikon skrev:det e inga probbs...kom om du vill
Brutus skrev:Jag vet att hon ser ut som ett iallafall... kul att du vart nöjd..
Ikon skrev:Filmen är inte färdig än...vi tänkte klippa lite till...men på söndag finns den att tanka från min icq...eller än server.
Dom som e sugna på o kolla på lite när vi filmar,så blir det en sväng imorgon,vet inte tid eller plats än,men jag slänger upp ett inlägg om det imorgon...
BTW fest imorgon...kom om ni vill
NSR_Martin skrev:Vilken tid kör ni vid imon förresten?
Jag lär inte gå upp förrens 12... är det för sent? När börjar ni, och hur länge håller ni uppskattningsvis på?
EDIT: kom på en sak, kanske lite sent att fråga nu
Då är jag där kl 14 om inget annat sägsIkon skrev:runt 14 tiden skulle jag tro...
CDC-byggnaden?myztify skrev:
Jag hade tänkt ut och övningsköra idag, ska ni hänga untanför CDC-byggnaden eller? Kunde ju vara kul att kolla lite och träffa några av er.
NSR_Martin skrev:CDC-byggnaden?
Vilken är det? Var ligger den? Adress/gatnamn?
NSR_Martin skrev:CDC-byggnaden?
Vilken är det? Var ligger den? Adress/gatnamn?
Ikon skrev:det stora lagret som ligger uppe på torsviks industri område...rätt svårt o missa faktiskt...
14 blir kanon
Ja du vad ska man säga.Maverick skrev:En fråga till dig.. hur e en moster 600 o köra??
yonsson skrev:Ja du vad ska man säga.
Jag tycker det e en rolig liten leksak, men det e ju ingen racer direkt.
Har moddat om den lite så jag har fått ut lite extra hästar. (slip-on,dynojet,sportluftfilter)
Jag tycker det e stor skillnad mot orginal.
Sen låter den ju underbart och är enligt mig en av dom snyggaste hojarna rent designmässigt. Satte på clip-on styre nu i vinter så det ska bli kul att se hur den blir att köra med det på. Det blir ju väldigt framåtlutat och sämre svängradie, men jag tror att det blir skönare ändå. Man slipper ju lite mer fartvind när man kör fort och den borde bli ännu roligare när det svänger. +att den ser grymt mycke snyggare ut än orginal.
Långt svar kanske...
Kort sagt. Jag e kär, men jag skulle ju hellre ha en 900 eller en buell. Men det e ju omöjligt som student.
(Diss my bike and i'll piss on your whife )
Zeb_Macahan skrev:Eftersom jag inte har nånn fru så kan jag ju säga att 600an är lite trött ...
//jaG
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |