Aion
black danger lost in the woods
Maverick skrev:Hahaha.. o de där finns på film.. åkte i bilen bakom o filmade..
Maverick skrev:Hahaha.. o de där finns på film.. åkte i bilen bakom o filmade..
Ikon skrev:det blir kanske lite imorgon oxå...
det ska bli intressant o gå till jobbet på måndag...kan tänka mig att det blir ett litet lugnt samtal med högsta chefen på maersk torsvik
Förnekar allt
Brutus skrev:Nypolerade sidokåpor till hojen..det tog ett tag, men nu jävlar är de rena iallafall...kanske skulle minska ner på latheten o tvätta lite mer regelbundet under säsongen istället...
Zeb_Macahan skrev:Du menar tvätta överhuvudtaget eller?
//jaG
Brutus skrev:Nu ska du stävja dig....
Tvättade den nog fan 3-4 gånger i somras..
Får ta fälgarna när jag drar ner till verkstaden på söndag..se om man hittar nåt mirakelmedel för det...
Zeb_Macahan skrev:Hört att 96% svavelsyra funkar fint mot nya levnadsarter som dom på dina fälgar
//jaG
spenk skrev:mmmmmm gå på bygge....... det var längesedan nu!!!! skulle nog varit skönt som omväxling... vilket är du på? som vad? rörmokare är fina människor!!
förtala dem ej de kan finnas i din närhet........
yonsson skrev:Såg en av er dårar körandes genom stan på en street-ninja.
jägarkillen va?
Den såg nice ut. whiiilii skydd bak va?
Tycker du vände dig om ganska mycke, kan det bero på bristen på regskylt eller missade jag den bara?
Hur som helst. Såg gott ut.
Om ni vill få ut filmen smidigt så kan ni skicka den till mig på icq så kan jag lägga upp den på en (skolans, ) server där ni kan ladda hem den.
Ha't gött/Johan
Ikon skrev:japp det var nog jag...vände mig nog om för att kolla om bilen hängde på...
vi hoppas få klart på filmen till på söndag...isof hör jag av mig till dig...
Ikon skrev:isof hör jag av mig till dig...
De där funkar ju inte.. testade igår.. kommer inte in på ftp:n..NSR_Martin skrev:Här!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=34683
Släng upp den nu då, blev ju riktigt nyfiken nu Se vad ni kan hitta på för dumheter, hehe
Märkte det nu, det funkar att ladda ner, men inte logga in på serven...Maverick skrev:De där funkar ju inte.. testade igår.. kommer inte in på ftp:n..
En fråga till dig.. hur e en moster 600 o köra??yonsson skrev:Aight! Klockrent.
Edit: månsarp suger. Så jävla tråkig skola. Har praktiserat där. Trodde jag skulle avlida.
NSR_Martin skrev:Upp med filmen nu då!!!!
Det ligger ju en tråd om uploads under 125adelen, släng up den på den serven! Den är ju till för det!!!
NUUU!!
Kul o se en film från stan
Ikon skrev:Filmen är inte färdig än...vi tänkte klippa lite till...men på söndag finns den att tanka från min icq...eller än server.
Dom som e sugna på o kolla på lite när vi filmar,så blir det en sväng imorgon,vet inte tid eller plats än,men jag slänger upp ett inlägg om det imorgon...
BTW fest imorgon...kom om ni vill
det e inga probbs...kom om du villNSR_Martin skrev:Hade gärna åkt o kollat lite, men...
Tror inte det är så poppis o komma inrullan på en viss 50cc ...
Men se till att bli klar med filmen fort, hehe, vill se den nu... Kan vi nite få nått litet smakprov?
Maverick skrev:En fråga till dig.. hur e en moster 600 o köra??
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |