Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Maverick skrev:
nee.. nu få de fan börja snöa lite riktigt ordentligt igen o måtte de bli kallt som fan oxå!! jag står inte ut!!

TYST, vad säger du pöjk :fatta! :kocko :mad: :4skrika

:rolleyes:

Det SKA va varmt nu...

Har märkt en sak nu, idag kändes det som en halvkort runda, ändå blev det 5 mil, 5 mil i en bil känns nästan långt och tråkigt, på hojen hinner man inte tänka "är vi framme snart" ens en gång :D Tiden går fort när man har kul...

Last edited:

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Till helgen ska skiten ut om vädret håller i sig...

Ska bara byta olja, filter o nya brakes, sen du!

Är ju tok mycket hojar ute nu, ialla fall i Värnamo! :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
MHK skrev:

Jupp! dom börjar komma ut nu! Såg säkert 10 hojar på dom 5 milen vi åkte idag :Bugar :)

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

Här kommer farbror negativ... har hört att de ska var päss väder till helgen, eller har de ändrat sig på SMHI?

har oxå lyckats få i mig 10 mil på hoj idag, men fan va kallt de va vid 18:30 från Bratteborg till Månsarp, längtade faktiskt hem till ett varmt bad.

Någon som känner sig träffad om ja säger att det va en blå Yamaha som smågled på bakhjulet vid 16:20 mellan Eurostop och skogskyrkogården, tror de va en retta.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
myztify skrev:

Här kommer farbror negativ... har hört att de ska var päss väder till helgen, eller har de ändrat sig på SMHI?

har oxå lyckats få i mig 10 mil på hoj idag, men fan va kallt de va vid 18:30 från Bratteborg till Månsarp, längtade faktiskt hem till ett varmt bad.

Någon som känner sig träffad om ja säger att det va en blå Yamaha som smågled på bakhjulet vid 16:20 mellan Eurostop och skogskyrkogården, tror de va en retta.

Lite inte på SMHI, dom har fel om vädret nu till helgen, det ska bli kanonväder, så ÄR det :mattias

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
Där ser du.. de e ju kul som fan o köra på motorvägen!! det e ju de ända vi gjort.. köra i stan o sen en runda på motorvägen.. för o avsluta på atollen me en cigg.. ev oxå åka till jordbron o dra ett par burgare.. :D

Det är fan sommar det...

Smälla lite i stan..panikkörning på E4 några minuter...dra ett par hastiga burgare vid jordbron..posera lite på attollen o sen till gården och knäcka upp kvällens första bärs...

Då är det fest på riktigt...

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul

Ja ha, så kollar man dagen skörd av post, ett från shell, inget kul, och ett från Vägverket, trodde det va registeravgiften på en avställd bil ja har, men när man kollar summan så står de 840:- Va fan ska de ha stålar för nu då? Jo, fan ja har fått en uppkörningstid :banana Så den 11/5-04 08:00 ska man stå med mössan i hand uppe på Axamo, går de muta trafikinspektörer med bananer? Härligt att det är fixat med en tid nu, då e de bara att träna manöver och garagevändning, alltså slut med att gasa på rakorna...

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Maverick skrev:
nee.. nu få de fan börja snöa lite riktigt ordentligt igen o måtte de bli kallt som fan oxå!! jag står inte ut!!

WORDS :fakta iaf fram till mitten april, sen är vår!! :yoparty kawavår.. :tungan (hoppas de blir gott ljud i hojen med akran på?)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
MHK skrev:

Ska byta olja, filter o stift imorrn jag med... Var ute o körde idag som sagt, träffa på ett par hojar, mest customs, 3 fragglare (offroader) och 1 med offroad i sällskap med custom... ingen sporthoj... :(

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Ska byta olja, filter o stift imorrn jag med... Var ute o körde idag som sagt, träffa på ett par hojar, mest customs, 3 fragglare (offroader) och 1 med offroad i sällskap med custom... ingen sporthoj... :(

Det är mest custom, vi blev dock omkörda av en sporthoj idag :rodnar (vi håller ju skapligt lagligt tempo nu när vi övningskör...)

Det är så härligt o se när hojarna börjar komma ut, men nu är det ännu härligare, nu kommer man ju ut ur gömman på en hoj själv :D

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
myztify skrev:

Ja ha, så kollar man dagen skörd av post, ett från shell, inget kul, och ett från Vägverket, trodde det va registeravgiften på en avställd bil ja har, men när man kollar summan så står de 840:- Va fan ska de ha stålar för nu då? Jo, fan ja har fått en uppkörningstid :banana Så den 11/5-04 08:00 ska man stå med mössan i hand uppe på Axamo, går de muta trafikinspektörer med bananer? Härligt att det är fixat med en tid nu, då e de bara att träna manöver och garagevändning, alltså slut med att gasa på rakorna...

Satan i helvete! Är det så lång väntetid på uppkörningarna nu?
Har ju teoriprovet den 25 April, bäställer jag uppkörning då
så lär jag inte få tid denna sommaren! :huvet :huvet

Då finns det bara en lösning: Tillverka eget och "tappa" skylten i garaget.

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Emmi skrev:

Tycker att det är så i allmänhet, förra året var det mest trålare (custom) ute. Sporthojar var de grymt dåligt me *suck* :(

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Twice skrev:
Satan i helvete! Är det så lång väntetid på uppkörningarna nu?
Har ju teoriprovet den 25 April, bäställer jag uppkörning då
så lär jag inte få tid denna sommaren! :huvet :huvet

Då finns det bara en lösning: Tillverka eget och "tappa" skylten i garaget.

Det är inte helt omöjligt att få en relativt tidig tid iallafall.

Ring o kolla hur det ser ut i städer runt omkring Jkpg. Sen dyker det alltid upp avbokningar också. Jag kuggade ju på min första uppkörning och fick en sex dagar senare..killen som avbokade bromsade omkull rätt duktigt på manöverbanan...

Har för mig att jag skrev teori i Början på April och fick uppkörningstid den 8:e Maj eller nåt sånt...

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Brutus skrev:
Det är inte helt omöjligt att få en relativt tidig tid iallafall.

Ring o kolla hur det ser ut i städer runt omkring Jkpg. Sen dyker det alltid upp avbokningar också. Jag kuggade ju på min första uppkörning och fick en sex dagar senare..killen som avbokade bromsade omkull rätt duktigt på manöverbanan...

Har för mig att jag skrev teori i Början på April och fick uppkörningstid den 8:e Maj eller nåt sånt...
Okej, gött!! Så kan man köra utan att kolla över axeln hela tiden.
Ni hörde inget på jobbet idag? Va uppe på torsvik idag och körde en sväng.
Blev grymmt kåt när de va så fint väder.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Twice skrev:
Okej, gött!! Så kan man köra utan att kolla över axeln hela tiden.
Ni hörde inget på jobbet idag? Va uppe på torsvik idag och körde en sväng.
Blev grymmt kåt när de va så fint väder.

Nja..både jag och Ikon jobbar några hundra meter in i lagret..så vi hör inte så mycket från vägen faktiskt. Du får ju säga till först så vi kan gå ut o ta en rökpaus eller nåt när du kommer...

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Brutus skrev:
Nja..både jag och Ikon jobbar några hundra meter in i lagret..så vi hör inte så mycket från vägen faktiskt. Du får ju säga till först så vi kan gå ut o ta en rökpaus eller nåt när du kommer...
Ska göra det nästa gång! Får se om man slutar tidigt imorgon med...

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
...och plötsligt kom det över mig, en religiös känsla fast ändå lite kinky... där jag satt i min skimrande aura av rosa perversion!!

..försök att hålla er för skratt MEN den rosa är ute och rullar även denna sommar!!!

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
spenk skrev:
...och plötsligt kom det över mig, en religiös känsla fast ändå lite kinky... där jag satt i min skimrande aura av rosa perversion!!

..försök att hålla er för skratt MEN den rosa är ute och rullar även denna sommar!!!
Ett par Stora rosa playboy kaniner sen är den komplett! :tummenupp :)

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Twice skrev:
Ett par Stora rosa playboy kaniner sen är den komplett! :tummenupp :)

naaaaajss tvaaaaajs!!! vad jag ville säga var att det var ganska kul att åka hoj igen!!!!

IKON!!!! låter najs på lördag bara vädret är all OK!!

over and out//spenk

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...