Då känner man att man lever igen!spenk skrev:naaaaajss tvaaaaajs!!! vad jag ville säga var att det var ganska kul att åka hoj igen!!!!
over and out//spenk
Då känner man att man lever igen!spenk skrev:naaaaajss tvaaaaajs!!! vad jag ville säga var att det var ganska kul att åka hoj igen!!!!
over and out//spenk
Viffer skrev:Whoohaa!!!
Va ute en liten runda idag, svängde in på Stigefelts och provade en ZX9-R -00...
Satan va den går!
När blir det imorgon då? E jävligt sugen nu!Ikon skrev:nu är det så här att ni skriver allt för mycket när jag jobbar,så jag hinner inte med o svara alla som jag vill svara...men..........
jag kommer ev att åka en sväng imorgon om nån vill med,måste bara byta frambromsar först.
Lördag kan jag oxå åka...dock inte förräns 13 tiden...och båda dessa dagarna kommer jag nån gång att befinna mig på bakhjulet uppe på torsvik eller gamla e4:an...
så ring eller nåt...nu ska jag dricka whisky o fira att det e helg.
Ride on!
Twice skrev:När blir det imorgon då? E jävligt sugen nu!
Slutar nog runt 3-4.... E du fortfarande ute då?
Tackar tackar.. gammal som fan..Ikon skrev:Just det ja...GRATTIS till spelemannen
...för det är väl idag du fyller?
De låter fint som fan!! Torrt nu med ju!Ikon skrev:TWICE!!!...ska vi säga vid ca 16 tiden uppe på gamla e4:an (den längsta rakan)...jag kommer o va där ungefär då iaf
Maverick skrev:Tackar tackar.. gammal som fan..
Nya handskarna o allt najsEmmi skrev:Posörbilder på mej & Martini...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |