Ser riktigt fin ut! Bara på med ett slipon så det låter lite medViffer skrev:Bilder på beben
Det ska på så fort som möjligt.wima skrev:Ser riktigt fin ut! Bara på med ett slipon så det låter lite med
Fin fin.. grattis till en trevlig hoj!!!Viffer skrev:Bilder på beben
spenk skrev:Det var ju ett gäng om man säger så.....
TACK ALLA! Gammal är jag, tur att man fortfarande är bildskön!!
....ja just det HÅÅÅÅ VVEEEEEEEEEE BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Zeb_Macahan skrev:Då ska vi rejjsa.... jag har fått min Ivans TRE nu med, ska montera den någon dag
//jaG
eus skrev:Monterar du en TRE så förlorar du effekt
Men det visste du väl redan?
Zeb_Macahan skrev:TREn ökar effekten och vridet på låga varv och kan på vissa motorer påverka toppeffekten med ett par häst. Dock så finns flera modeller och vissa hävdar att dom inte påverkar toppeffekten (Ivans är en av dom)
Får väl se när den bänkas i sommar!
//jaG
Måste bara säga att din hoj e fin som fan.. riktigt snygg färgsättning på den!!!wima skrev:och framför allt så minskas av-på känslan i insprutningen förhoppningsvis....enda anledningen till att jag köpte mig en sån mojäng
Är inte Ivans TRE också bara ett motstånd? Kan väl inte skilja någonting då väl? Ska prova oxå sen i sommar, har ett som jag ska prova o koppla in vill som sagt bara minska insprutsrycket har i övrigt inga förhoppningar på att det skulle bli bättre prestandaZeb_Macahan skrev:TREn ökar effekten och vridet på låga varv och kan på vissa motorer påverka toppeffekten med ett par häst. Dock så finns flera modeller och vissa hävdar att dom inte påverkar toppeffekten (Ivans är en av dom)
Får väl se när den bänkas i sommar!
//jaG
Tackar!Maverick skrev:Måste bara säga att din hoj e fin som fan.. riktigt snygg färgsättning på den!!!
WASP skrev:Är inte Ivans TRE också bara ett motstånd? Kan väl inte skilja någonting då väl? Ska prova oxå sen i sommar, har ett som jag ska prova o koppla in vill som sagt bara minska insprutsrycket har i övrigt inga förhoppningar på att det skulle bli bättre prestanda
Maverick skrev:Måste bara säga att din hoj e fin som fan.. riktigt snygg färgsättning på den!!!
myztify skrev:
Ja, ja vet att det finns ett ställe för denna typ av fråga, men ja fick inget svar eller ja fick ett svar att de é höger och ett att de é vänster.
Nu till frågan, är bulten till framdrevet på Bladen höger eller vänstergängad??
Ni som nu gissar skriv det på en lapp vid datorn och behåll den själv, ni andra som är säkra på svaret, delge mig
Det är en CBR 929 RR -00 för de som inte vet (gul)
"Gymmar" tja.. det är väll ett gäng och tror ta mig fan alla e på Friskis utom Zeb och Olden som håller till på Atlantis... Jag borde börja tränat för typ 3-månader sen men det känns så jävla segt! saknar motivation som fan ...Goffe skrev:nu när man inte kör hoj, inte förräns nästa torsdag iaf, så skulle bara kolla lite om de finns några fler här som gymmar?! vart, när, hur, ofta osv??
När man ska köra in en ny hoj, hur, osv, tips!! tex varvtal osv.. har hört såååå många olika svar..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |