Ikon skrev:pissväder??...15+ o sol???? nu ska jag bara äta sen åker jag upp
Det e ju blött och äckligt ju
Nä jag håller med dig. Ska ut och köra lite om en stund när det torkat upp lite tänkte jag.
Ikon skrev:pissväder??...15+ o sol???? nu ska jag bara äta sen åker jag upp
Brutus skrev:Stod väl "kloss" eller nåt sånt i framrutan va??
Ikon skrev:Har för mig att det stod homo?
Ser ni förresten en guldaktig V40 som det såt rklas eller nåt i framrutan på så kan ni passa på att kicka in speglarna på den. Körde nästan på mig och Ikon igår när vi var ute..försökte dra ikapp honom, men han lyckades smita in mellan två bilar o in på en avfart ännu en gasglad idiot med chippad bil..
Brutus skrev:Eller Göbels göb....
hjelmfrillan skrev:mongot drog om mig när jag låg i omkörningsfilen precis utanför willys ner mot huskvarna, det bara dammade till, han var kanske en helvmeter ifrån mig, men närmare muren........ hade varit fint om han drog den i betongen
men men på er allihop
Ikon skrev:Jag ska ta o köpa en sån här,sen får vi se hur nära han vill köra
Zeb_Macahan skrev:
Viffer skrev:Jag får väll återigen be om ursäkt för vädret...
Har äntligen fått hem min ZX9:a, å då får man ju räkna med lite halvtaskigt väder. Men det blir nog bra i veckan för då ska den in på service
NSR_Martin skrev:Det är bra att du tänker positivt! :d
Fina bilder Jens! Nu längtar man ännu mer, varnånstans va ni o åkte vattenskidor?
Grattis till nedkomsten!Viffer skrev:Jag får väll återigen be om ursäkt för vädret...
Har äntligen fått hem min ZX9:a, å då får man ju räkna med lite halvtaskigt väder. Men det blir nog bra i veckan för då ska den in på service
TackThe_Wanderer skrev:Grattis till nedkomsten!
Fram med en bild på babyn...
Grattis!Viffer skrev:Tack
Jag är så lycklig
Bilder kommer upp imon, hur lägger man upp flera bilder i ett inlägg?
Ville ni med på tranemo-turen igår? Vi vände borta vid shell-macken efter vi mött er och åkte tillbaka till Atollen igen men vi såg er inte så vi fortsatte...myztify skrev:
Kan bara konstatera att ja spammar dåligt nu, fan, får sluta jobba på helgerna.
Frågan är om det är bra eller dåligt, ska försöka smita ut med hojen någon dag under veckan oxå även att ja har tösen, någon som vill vara barnvakt hon brukar vara rätt snäll, kräver knappt något
Annars blir det en hojfri vecka
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |