Har ett yoshimurra (felstavat?) kolfiberslipon på gång, säljaren har inte bestämt sig än. Vet mer på torsdag.Zeb_Macahan skrev:Jag kan ta hem ett billigt avgassystem om du vill..
//jaG
PM:a priser om du har det.
Har ett yoshimurra (felstavat?) kolfiberslipon på gång, säljaren har inte bestämt sig än. Vet mer på torsdag.Zeb_Macahan skrev:Jag kan ta hem ett billigt avgassystem om du vill..
//jaG
Hade nog smakat på något starkt pricis innan som jag troligen inte behövde...C-J skrev:japp det var jag kan jag lova
men det var inge kul där igår=( du va lite riktigt full igår eller*S*
jag o ikon va tvugna att dricka mkt sprit igår för att få tebaka kroppstempen
efter e4an ....
Tror jag tar en titt upp oxå om det är najs väder...Ikon skrev:japp...jag ska inte supa ikväll så chanserna är stora att jag svarar
jag vet inte när jag sticker upp...12-13 tiden kanske
The_Wanderer skrev:Hade nog smakat på något starkt pricis innan som jag troligen inte behövde...
Sprit är bra mot nästan allt!
Har du redan kört sönder den? Du ska ju va snäll mot hojarna...Emmi skrev:Imorrn ska DRen lagas...
Ikon skrev:sådär ja...hemkommen från årets första race...mycket folk,tyvärr inte så många som körde men det var ball ändå...la ett par repor med hojen oxå så nu har jag fan inte mycket däck kvar...ca.70 mil på ett däck som ska hålla för betydligt mer...
satte även hojen rakt in i min egen bildör...mindre bra
Ikon skrev:sådär ja...hemkommen från årets första race...mycket folk,tyvärr inte så många som körde men det var ball ändå...la ett par repor med hojen oxå så nu har jag fan inte mycket däck kvar...ca.70 mil på ett däck som ska hålla för betydligt mer...
satte även hojen rakt in i min egen bildör...mindre bra
Undra om killen med S40 har köpt ny bil.. det låter iaf så.. totalt livsfarlig!!hjelmfrillan skrev:hata en silverfärgad audi s2:a (reg,typ) *uh 401 hemmahörande på petersberg i hva
killen ville antagligen vara tuff i onsdags, men höll på att köra över mig på e4:an
fuck him
Brutus skrev:Jävla duktig du är...
Fick dörren mycket stryk eller?
Att du inte köper nåt sunkigt pilot road eller macadam eller nåt sånt...borde ju hålla över 100 mill iallafall...
Maverick skrev:Undra om killen med S40 har köpt ny bil.. det låter iaf så.. totalt livsfarlig!!
Maverick skrev:Undra om killen med S40 har köpt ny bil.. det låter iaf så.. totalt livsfarlig!!
Brutus skrev:s40??
Kommer ihåg en dåre som var nära att meja ner både mig och Ikon på påfarten till E4 från Hva...en guldfärgad V40..lite riktigt slut i huvudet...
Ikon skrev:Han var lite riktigt slut i huvet...jag ska fan sparka av backspegeln nästa gång jag ser honom...dessvärre är det en väldigt stor kille,och bilen går ju tamejfan nästan lika bra som hojen
Så sant så sant.Zeb_Macahan skrev:Kolla med litzén, han håller till brevid sängjätten på österängen, tror han skulle ha 700 för min med alla kåpor förra året!
Servtech bilvårdarna! Annars kan man göra det själv, så är man en erfarenhet rikare..
//jaG
yonsson skrev:Så sant så sant.
Brukar vaxa själv, men har ingen polermaskin. Ska nog låna en i halmstad när jag åker dit nästa helg.
Eidt: Jävla pissväder. Jag som vill ut och åka.
Ja.. de kanske var en V40.. han med den där "texten" i framrutan...Brutus skrev:s40??
Kommer ihåg en dåre som var nära att meja ner både mig och Ikon på påfarten till E4 från Hva...en guldfärgad V40..lite riktigt slut i huvudet...
Maverick skrev:Ja.. de kanske var en V40.. han med den där "texten" i framrutan...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |