Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Maverick skrev:
Jag har en tjejkompis som e singel o letar.. vill du ha hennes nr?? :D
Absolut! Jag har inflyttningsfest i Torpa på lördag. Hon och alla andra trevliga Jönköpingstjejer är välkomna! PM:a mig bara. Fri sprit och mycket folk lär det bli! Perfekt förfest.... :fyllisar

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
NSR_Martin skrev:
Funkar inte det är det vinterhoj, senare med isdäck, som gäller :tummenupp
EDIT: Har du precis flyttat hit...? Har för mig du bodde i nån annan stad innan, om så är fallet, välkommen!
Jo, flyttade hit från huvudstaden 1a oktober. Hojarna har precis kommit ner och in i ett fint Mc-garage. Det är väl dags att lägga på dubbdäcken på RM'en. Har hört talas om en crossbana utanför Taberg som ska vara bra. Stämmer det? Andra förslag på lekplatser för dubbat så här års?

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Jaha då är man snart påväg till nordligare bräddgrader och en "blöt" afterski...........nej jag menar konferans :hihi som väntar :fyllisar

Therudeboy

Guest
K-Man skrev:
Andra förslag på lekplatser för dubbat så här års?

Du får hoppas på att vi får kallt nog här nere så det fryser på så det blir is. Sen finns det tusentals sjöar att leka på.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
K-Man skrev:
Absolut! Jag har inflyttningsfest i Torpa på lördag. Hon och alla andra trevliga Jönköpingstjejer är välkomna! PM:a mig bara. Fri sprit och mycket folk lär det bli! Perfekt förfest.... :fyllisar
´
SKriv nu mer info så vi kan komma och våldgästa dig... :fakta

Se till att bunkra upp bara... vi brukar inte vara lättmättade :D

//jaG

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Då var nästan allt fixat inför flytten. Den 1 januari flyttar jag upp.
Har ett litet problem dock. Behöver någonstans att träna motard. Hittade en trevlig gokart bana i torsvik, heter vroom eller nåt. Har någon varit i kontakt med dom om att köra motard där?? Kör på ett liknande ställe i malmö nu och det fungerar kanon.
Ni har kanske några andra tips m.m.

/Mheel

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Emmi skrev:
Super, knullar o kör hoj. :fakta
Twice... :rolleyes: önskar jag hade hans sinne för brudar och sprit, hans hojsinne håller ju dock inte lika bra... :tungan Goffe därimot han kan köra han...

Last edited:

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
K-Man skrev:
Vad gör man när man är singel och sällskapssjuk i Jönköping?

Säger som Aion! Sup tills du stupar! Hela vintern!!!! :öl :öl

Fast ska du ragga så ge fan i ölen, har märkt att det inte funkar samtidigt :D

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
K-Man skrev:

Oj oj oj, man ska tänka både 5 och 7 gånger innan man bjuder in hojjåkare från jkpg på fest :hihi

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
The_Wanderer skrev:
Twice... :rolleyes: önskar jag hade hans sinne för brudar och sprit, hans hojsinne håller ju dock inte lika bra... :tungan Goffe därimot han kan köra han...

Kan ta med dej som prao elev :tungan
Btw: Kan du inte dela med dej av några? Skulle behöva lite nytt kött :slicka

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
K-Man skrev:
Jo, flyttade hit från huvudstaden 1a oktober. Hojarna har precis kommit ner och in i ett fint Mc-garage. Det är väl dags att lägga på dubbdäcken på RM'en. Har hört talas om en crossbana utanför Taberg som ska vara bra. Stämmer det? Andra förslag på lekplatser för dubbat så här års?
Taberg? :va
Hmm, Kan dom mena crossbanan uppe på torsvik?.... Det är väll den enda godkända riktiga banan i stan, annars vet jag inte, kanske finns nån fin i taberg?

Norrahammar finns med men det är bara för max sånna fjunishojar jag åker på :hihi Dock finns ett fint endurospår där! Tror dom lagt om nu o kör nån vinterslinga där uppe istället....

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Twice skrev:
Oj oj oj, man ska tänka både 5 och 7 gånger innan man bjuder in hojjåkare från jkpg på fest :hihi
Halva Securitas kommer så jag har gratis ordningsvakter (inkl jag själv) så kom ni bara. Blir ni odrägliga åker ni ut. Så enkelt är det.
Vore ju kul om några av er vågade sig förbi ändå :tummenupp Ta med er era tjejkompisar också !!!

Martin --> Det kan säkert vara den i Torsvik. En Norrlänning som kör SM nämnde den. Är Torsvik öppen vintertid? Ska jag hänga med dig och köra enduro eller nåt nån dag?

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Finns det ingen i den här tråden som äger en riktig sporthoj? Jag måste ju hitta nån att jaga till våren. Folk med riktiga plastraketer får fribiljett till festen på lördag och fri sprit!

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
K-Man skrev:
Finns det ingen i den här tråden som äger en riktig sporthoj? Jag måste ju hitta nån att jaga till våren. Folk med riktiga plastraketer får fribiljett till festen på lördag och fri sprit!

Bjuder du på taxi? :banana

Jaga mig får du göra på bana

Last edited:

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
K-Man skrev:
Jodå, vi är väl 4-5 stycken som åker på riktiga hojar tillsammans.. :hihi Dels på gata och mycket på bana, är inte så aktiva här inne bara.
Bara att haka på till våren :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...