Zeb_Macahan skrev:Ska du rookia duccen?
Jävla IT-miljonär...
//jaG
Bara 420.000:- sedan så är den servad och klar för konventering
Edit: Nä det blir en "riktig" RR hoj
Last edited:
Zeb_Macahan skrev:Ska du rookia duccen?
Jävla IT-miljonär...
//jaG
Emmi skrev:Hallå???
E de ingen som vill festa den 17e eller?
Twice, Ydde, Ikon, Peter, Emil, Martin, Aci, Petter???????? Ni brukar väl inte va sena på att dricka öl.
Kalle, klart du ska med den 17 om de blir nåt, alla verkar ju banga...
Såååjjjaaaaa!aci skrev:Ska kolla men det går säkert, slutar ju jobba vid +17:00 så det blir att komma upp sent
Twice, Ydde, Ikon, Peter, Emil, Martin, Aci, Petter???????? Ni brukar väl inte va sena på att dricka öl.
The_Wanderer skrev:Twice... önskar jag hade hans sinne för brudar och sprit, hans hojsinne håller ju dock inte lika bra... Goffe därimot han kan köra han...
K-Man skrev:Finns det ingen i den här tråden som äger en riktig sporthoj? Jag måste ju hitta nån att jaga till våren. Folk med riktiga plastraketer får fribiljett till festen på lördag och fri sprit!
Goffe skrev:jag är väl den ENDE, THE ONLY ONE, THE KING.. osv som har iaf haft en hoj värdig namnet sporthoj.. ställ samma fråga när de är vår ute, eller när ja vinkar om dej (svart kawa på ett hjul..)
Goffe skrev:jag är väl den ENDE, THE ONLY ONE, THE KING.. osv som har iaf haft en hoj värdig namnet sporthoj.. ställ samma fråga när de är vår ute, eller när ja vinkar om dej (svart kawa på ett hjul..)
Ja den grova beläggningen käkade rejält med däck. Min hoj var inte så rolig att köra andra dagen. Gick lite väl på tvären emellanåt. Vad hade du för färg på hojen och stället? Jag ska kika igenom materialet lite och se om jag hittar dig. Isf lägger jag över det på en VHS-kassett till på lördagZeb_Macahan skrev:PS. ett sånt slutkört däck som det jag hade på på gotlanddagen har jag aldrig sett. När vi tog av det och började pilla på det kunde man i princip vika ihop det... korden framme på båda sidorna..... DS.
//jaG
Jag agerar stand in, hojen är koppar/svart, skinstället är rött, hjälmen orange...K-Man skrev:Ja den grova beläggningen käkade rejält med däck. Min hoj var inte så rolig att köra andra dagen. Gick lite väl på tvären emellanåt. Vad hade du för färg på hojen och stället? Jag ska kika igenom materialet lite och se om jag hittar dig. Isf lägger jag över det på en VHS-kassett till på lördag
K-Man skrev:Ja den grova beläggningen käkade rejält med däck. Min hoj var inte så rolig att köra andra dagen. Gick lite väl på tvären emellanåt. Vad hade du för färg på hojen och stället? Jag ska kika igenom materialet lite och se om jag hittar dig. Isf lägger jag över det på en VHS-kassett till på lördag
Toftis skrev:Jag ska nog hemåt o dricka gratissprit , blir gammelgubbe den 18e
Har ingen DVD-brännare tyvärr. Det var väldigt lite du var med på film men jag har lagt strax över 20 min blandad Gotlandfilm på en VHS-kassett. Du får den om du vill ha den. Kan slå på den under kvällen så får du se om det är nåt att ha.Zeb_Macahan skrev:Har du möjlighet så släng över det på en DVD istället. Har ingen video... naturligtvis ersätter jag utgifterna.
//jaG
NSR_Martin skrev:Folk försöker väll sova bort vintern
Från det ena till det andra, ska man önska sig en kinamoppe i julklapp? Zeb, vandrarn? Funkar era? Roliga?
NSR_Martin skrev:Folk försöker väll sova bort vintern
Från det ena till det andra, ska man önska sig en kinamoppe i julklapp? Zeb, vandrarn? Funkar era? Roliga?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|