K-Man skrev:
Halva Securitas kommer så jag har gratis ordningsvakter (inkl jag själv) så kom ni bara. Blir ni odrägliga åker ni ut. Så enkelt är det.
Vore ju kul om några av er vågade sig förbi ändå
Ta med er era tjejkompisar också !!!
Martin --> Det kan säkert vara den i Torsvik. En Norrlänning som kör SM nämnde den. Är Torsvik öppen vintertid? Ska jag hänga med dig och köra enduro eller nåt nån dag?
På torsvik ligger ingen endurobana, där är crossbanan, i norrhammar, inte alls långt därifrån, ligger endurospåret samt crossbana, som dock råder lite tvivel om 250 och uppåt ska får köra där.... Som det är nu är det bara för 125or och neråt, crossbanan på torsvik är mjuk sand och enligt kompisar totalt skitjobbig, dock inte kört den själv.
Jag är totalt grön och kör som en kratta, men klart vi kan åka ihop om du vill....
Måste ju träna upp mig lite....
Skulle egentligen bara köpa lite kläder, crosshjälm och stövlar får väll duga sålänge...
Köpte handtagsskydd och slängde på med, stort plus till CIs då jag varit runt på både ejfa och cross&endurokompaniet, dom sa att det inte fanns några alls o velade, ejfa kunde inte hjälpa mig, c&e hade bara vita osv, sen fråga jag utan förhoppningar på CIs, då dom har riktat in sig på landsväg trodde jag inte dom hade det, i hyllan hängde ett par, billigast som jag hört dessutom, svarta, perfekt, dom tar vi, passade med, utan modifieringar