Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Fredrik GSX skrev:
Tjena, blir det fest den 17:e?? Vilka är Välkomna?
Inte omöjligt att jag hinner med det, skulle nog va kul, kan ja tänka mig!
MVH Fredrik

Vilka i Vetlanda är det nu som har sporthoj? Har pratat med en del på pubben som ville med och åka bana, tror det var Tony iallafall

Fredrik GSX

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
1997 Suzuki TL1000S(såld)1983 Moto Martin GSXR1100W(såld)1979 Suzuki GS1000E(såld) 2005 Suzuki Bandit 1200 (kvar)
aci skrev:
Vilka i Vetlanda är det nu som har sporthoj? Har pratat med en del på pubben som ville med och åka bana, tror det var Tony iallafall

Jag har ju mitt vrak :D
Tony som du sa, och Ljung, som ja jobbar med, En kompis till mig har köpt en gammelgixxer, finns ett par sv650 osv, vet inte så många?

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
aci skrev:

fest i jkpg kanske man skulle med på, får fundera lite, allt är väl bättre än o fest a i lilla vetlanda!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Åttiettan skrev:
fest i jkpg kanske man skulle med på, får fundera lite, allt är väl bättre än o fest a i lilla vetlanda!

Fester på landet rockar... när alla börjar slåss för att raggar-rune kollade snett på svett-pelles asrockiga duett-EPA. Raggar-runes flickvän billiga lisa hånglar sen med hårdrocksragnar och allt är ett härligt slagsmål... :yoparty

//jaG

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Zeb_Macahan skrev:
Fester på landet rockar... när alla börjar slåss för att raggar-rune kollade snett på svett-pelles asrockiga duett-EPA. Raggar-runes flickvän billiga lisa hånglar sen med hårdrocksragnar och allt är ett härligt slagsmål... :yoparty

//jaG

Muhahahaha! :rofl :rofl

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Oj du HAR smygfestat i Vetlanda. :rofl

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
funkar fint. du får min för 3000!

//jaG
Tröttnar man på dom så fort...?

Du har missat att ejfa säljer samma kinamoppe man kan beställa här på sporthoj för 2500 va? hehe... Dom har en uppstäld, va tydligen martin som hade tagit hem dom... Snackade bara med damen i kassan, enda hon visste va att dom kostade 2500 :gnissla

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Honda crf 250X -06
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

hehe låter väldigt mycket som här :hihi

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Tröttnar man på dom så fort...?

Du har missat att ejfa säljer samma kinamoppe man kan beställa här på sporthoj för 2500 va? hehe... Dom har en uppstäld, va tydligen martin som hade tagit hem dom... Snackade bara med damen i kassan, enda hon visste va att dom kostade 2500 :gnissla

KÖP EN DÄR DÅ:.. men se till att det är en 14e och inte en 16e, då det inte är samma hoj... mindre motor å så...

jag tänkte isåfall köpa en cross kanske...

//jaG

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Sååååjjjjaaa! Vaknade nu, skicka Jens (tack snälla) till systemet o käka lunch hos morsan, sen e de igång igen...

Ännu en kul kväll, fint när chefen kommer fram skitfull och säger "Tjejer, idag jobbar vi inte, vi festar. Jag e skitfull, Robban (andra chefen) e skitfull och ni kan bli fullare. Fast ni måste se lite ut som ni jobbar. Kom nu så går vi och dricker sprit!" :yoparty :Bugar

Sen måste jag ju påpeka att vissa som Twice inte klarar att dricka sprit utan somnar på Sveas och sen sticker hem innan efterfesten börjar :rolleyes: och andra som jag & Ikon håller ribban lite högre o efterfestar till kl 6. :yoparty :fyllisar

Kalle, vi kommer förbi efter 18 nångång... Vilka ska med? Jag, Peter, Jens, Ikon, Twice vet jag än så länge.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
KÖP EN DÄR DÅ:.. men se till att det är en 14e och inte en 16e, då det inte är samma hoj... mindre motor å så...

//jaG
Ska kolla upp det... Cross som i stor eller cross som i mini?

Therudeboy

Guest
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

JAg har en GS311. As fräck liten sak :yoparty

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Emmi skrev:
Sååååjjjjaaa! Vaknade nu, skicka Jens (tack snälla) till systemet o käka lunch hos morsan, sen e de igång igen...

Ännu en kul kväll, fint när chefen kommer fram skitfull och säger "Tjejer, idag jobbar vi inte, vi festar. Jag e skitfull, Robban (andra chefen) e skitfull och ni kan bli fullare. Fast ni måste se lite ut som ni jobbar. Kom nu så går vi och dricker sprit!" :yoparty :Bugar

Sen måste jag ju påpeka att vissa som Twice inte klarar att dricka sprit utan somnar på Sveas och sen sticker hem innan efterfesten börjar :rolleyes: och andra som jag & Ikon håller ribban lite högre o efterfestar till kl 6. :yoparty :fyllisar

Kalle, vi kommer förbi efter 18 nångång... Vilka ska med? Jag, Peter, Jens, Ikon, Twice vet jag än så länge.

ja jävlar att det var hårt igår...sprit+oboy :tummenupp
vart tog allt folk vägen...jag vaknade jämte professor galtasar i martins soffa imorse...

jag festar gärna...tänkte jag skulle börja lite smått nu o lira lite gta o ta ett par bärs...men när är det sagt ikväll??

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Emmi skrev:

Jag är oxå på! :yoparty :fyllisar

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Fan va kul, då blir vi ett par stycken. Kom förbi hos oss runt 18, sen tar vi ett par öl och drar bort dit!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM